Vanaf welke tijd vind jij het schappelijk om s' ochtends op te staan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

elke dag om 9 uur wordt ze wakker en heel soms een uurtje eerder.

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn vriendin haar kinderen worden standaard om 5u wakker, maar dan verhuizen ze hun martrassen naar de woonkamer en gaan dan gezellig tv kijken, maar ze vind t wel vervelend om 5u op staan met 4 kids waaronder een baby en is vaak ook heel moe.
    Maar mijn idee is als je het te gezellig maakt, dan blijft het zich herhalen? Hoeft natuurlijk ook niet altijd.

3. mientjuh2

mientjuh2 Actief lid

19 dec 2010
    282
    44
    28
    NULL
    Overal en nergens
    Hier krijgt madam om 5.00 de fles en gaat ze slapen tot een uur of 9.

Mij hoor je dus niet klagen

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

We zitten hier inmiddels in een bijna-doorslapenritme, met gisternacht zelfs een nacht helemaal doorslapen.
    Caitlyn ligt er dan om 7 uur in en is om 6 uur weer wakker. Slaapt daarmee dus de 11 uur die gemiddeld schijnt te zijn voor de nachten die baby's en dreumesen maken, dus ik ga dat niet rekken.
    Wat ik wel wil proberen, als ze iets meer went aan wat langer wakker zijn, is kijken of ik de slaaptijden straks kan gaan verschuiven van 19.00-6.00 naar 19.30-6.30 en evt 20.00-7.00.
    Maar voor nu ben ik allang blij met dit ritme van 1 keer wakker 's nachts en dan verder slapen van 19.00-6.00 :)

5. tuc

tuc Niet meer actief

11 uur is wel netjes idd. Je kan het idd proberen te verschuiven.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, 11 uur vind ik echt goddelijk :D Op het dieptepunt sliep ze 8 uur per nacht en in totaal 9,5-10 uur per etmaal. En dan was ze 's nachts dus 4-5 keer wakker.....
    Ik kom hier dus echt enorm van bij nu :D

7. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

hij wordt elke dag zo rond 6:30 en 7:30 soms 8:00 wakker.
    Als het aan mij zou liggen slaapt hij lekker tot 9, maar zo werkt dat niet hahah.

8. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Hier word meneer meestal tussen 7 en half 8 wakker en vanaf half 8 haal ik hem er ook uit, meestal zit ie dan met ze knuffels te spelen. Dit gaat nu al maanden goed, daarvoor werd hij vaak rond 5/ half 6 wakker, dan maakte ik snel een flesje en gaf hem deze in ze slaapkamer, daarna sliep hij ook weer verder. Ik ben nooit de dag om die tijd begonnen, mij veel te vroeg!

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daar heb ik niet zoveel over te zeggen... wanneer een van de kinderen wakker os begint de dag. Varieert op dit moment tussen 6 en 7. M is de enige die nog wel eens uitslaapt dus wie weet gaan de jongens dat ook doen op termijn ;).

10. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik ben zo jaloers op mama's van kindjes die slapen tot 9u! Wij hebben momenteel verlof, maar dochter van 10 maand wordt zoals altijd wakker om 6u30. Ik moet zeggen: dat zet toch een flinke domper op de verlofsfeer.

Laten liggen is geen optie, van zodra ze wakker wordt begint ze altijd te huilen. Hoe krijgen julie je kindjes zover dat ze rustig spelen in bed? Dat heeft ze hier nog nooit gedaan.

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb daar eigenlijk niks voor hoeven doen, doet ie uit zichzelf...moet ook op de camera kijken of ie wakker is want hij huilt of roept niet, wacht geduldig tot er iemand komt en pas als ie me hoort is het 'mama hallo' :D

Ik heb 'm vanmorgen om half 7 horen kletsen, ik ging er half 8 uit en hij sliep weer...en slaapt nog steeds. Hij heeft gelukkig de slaapgenen van z'n vader.

12. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Kids zijn wakker tussen 6 en 7 in de winter willen ze nog wel eens tot 8 uur slapen
    Ik ga er dan ook gelijk uit ze blijven toch niet rustig in bed liggen
    Ze willen altijd gelijk eten en drinken zodra ze wakker zijn

Deel Deze Pagina