Ik kan mezelf zo gek maken

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ShallY, 15 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Vandaag 4.2 weken zwanger.. dus nog heel pril.
    Wat last van m'n borsten en soms een wat weeeig gevoel en wat meer moe.
    Maar qua kwaaltjes maak ik me niet zo druk. Bij mijn zoontje ook niet veel kwaaltjes gehad.

Nee maak mezelf gek over de echo die ik pas over 3 weken heb.
    Ondanks ik wel een goed gevoel heb denk ik soms 'kan echt niet in 1x goed gaan'. Voordat ik zwanger raakte van mijn zoontje ook miskramen gehad. En dat blijft maar door mijn hoofd spoken.
    Er is natuurlijk geen pijl op te trekken want geen een zwangerschap verloopt hetzelfde.

Pff hoop dat de weken voorbij vliegen en het dan snel 4 januari is.

2. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Vreselijk he die onzekerheid. Probeer te relaxen en te genieten, dat doe ik ook!
    Ik blijf tegen mezelf zeggen ik kan hele dagen lachen of ik kan hele dagen huilen maar ik verander er niets aan.

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dat is ook zo.
    Probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn. En overdag lukt het wel als die kleine rondloopt maar ga ik op de bank zitten dan draait m'n koppie overuren.

4. Hilary88

Hilary88 Niet meer actief

Ja, het wachten ik killing. Ik vind het ook heel erg pittig. 24-11 positieve test, en 22-12 kan ik gelukkig terecht voor een echo en de intake. Eerst stond deze op 27-12 maar doordat er een plekje vrij kwam kan ik toch nog voor kerst terecht. In oktober heb ik een miskraam gehad, en ik wist gewoon dat dat niet goed zat. Ik voelde dat. Nu heb ik dat gevoel niet. Dus ik probeer op dat gevoel te vertrouwen en afleiding te zoeken. Afgelopen dinsdag heb ik wel een vroege echo op eigen verzoek laten maken. Misschien is dat iets voor je? Als je rond de 6 weken zwanger bent? Ik vond het zo’n fijne geruststelling het hartje te zien kloppen.

5. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ik heb precies hetzelfde! In juli ging het mis en wist eigenlijk gelijk dit gaat niet goed. En nu heb ik dat gevoel ook totaal niet.
    Ik heb de 29e een vroege echo, ze wilde niet eerder...

6. Hilary88

Nou, heerlijk he, gewoon een goed gevoel. Je hebt ook pretecho bureaus die vroege echo’s maken. (6-7 weken), deze moet je zelf betalen. Maar het heeft mij erg geholpen.

7. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Oh echt? Dat wist ik niet. Hoeveel moet je betalen voor zo’n echo?

8. Hilary88

€30,-, we kregen ook 5 foto’s mee. Echolooks in Utrecht. Maar lijkt me dat meer echobureaus dat doen.

9. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ja dat denk ik ook wel indedaad. Maar even met mijn vriend overleggen wat hij ervan vindt.

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou ik zit er in inderdaad wel aan te denken om te bellen of ik na kerst al kan komen. Ik maak er wel een leuk praatje van zodat ze me toch laten komen ;)

Deel Deze Pagina