Ja hebben al een dochter van bijna 5 ook via icsi. Maar die zwangerschap begon met overstimulatie als complicatie na de punctie dus dat is niet te vergelijken met nu eigenlijk.
Dat ongi gevoel heb ik hele week gehad voor mijn testdatum en op dag van testdatum (nod) heel erg en testen positief. De dag daarna geen ongi gevoel meer dus denk dat dat met innesteling te maken heeft gehad
Heej, Ik had al eens gereageerd een week of 3 geleden, toen met 5 weken nergens last van. Nu 8 weken en al meer dan een week misselijk... Niet enkel 's morgens, maar kan me de hele dag overvallen. Ik heb ook vaak het gevoel dat ik moet overgeven en moet veel kokhalzen, maar nog maar 1 keer effectief moeten overgeven (fruit als ontbijt was blijkbaar niet zo een goed idee voor mij!). Ik mis de dagen dat ik mij goed voelde al, geniet ervan als je nergens last van hebt! Groetjes, PetiteBelge
Ik weet sinds deze week dat ik zwanger ben, nu ongeveer 4.4 weken. Merk helemaal niks...terwijl ik bij mijn dochter het al voor NOD voelde aan mijn borsten en vermoeidheid. Voel me er wel onzeker door maar kan het niet veranderen. Ga volgende week VK bellen en hopelijk straks een goeie echo.
Hier van week 4-6 ongigevoel met serieuze krampen. Van week 6-8 kotsmisselijk en enorm zere boobies wat met 8 wk dus ineens weg was. Verder wat meer hongergevoel en afkeer van koffie tot zo'n 12 weken zwangerschap. Verder symptoomloos door de zwangerschap gefietst op wat kwalen na als bekkeninstabiliteit en zwangerschapsdiabetes.
Ik heb de hele dag een verschrikkelijk zeurderig gevoel in mijn bovenbenen, lijkt op spierpijn. Maak me een beetje zorgen, voor iemand herkenbaar? Ben 6 weken zwanger.
Ik heb af en toe wat krampjes, heel af en toe maagzuur. Het enige wat aanhoudt zijn pijnlijke borsten en zit onder de puisten.......
Ik heb dat vooral in bed, begrijp precies wat je bedoelt! Als ik dan van houding verander trekt het meestal weg, maar het is een vervelend gevoel en kan me wakker houden!
Zijn jullie misselijk? Ik heb nog altijd nergens last van behalve zeur buikpijn.. maak Me enorm veel zorgen.. zou zeven weken zijn vandaag, maar dinsdag tijdens de echo minder ver dan ik dacht ( 6 dagen) wel kloppend hartje.. ik ben zo bang dat t n voorbode is voor nog een miskraam