Mijn Clearblue test blijft maar 2-3 aangeven.... Hij had toch al 3+ moeten aangeven? Nu weet ik dat mijn ei een dag of 4 later is geweest dan normaal maar toch he het zit me niet lekker. Verder geen kramp of bloed ofzo maar mag pas 21 oktober voor een echo
Wanneer zal ik dan weer testen? Vind het zo naar dat er 2-3 staat dat wil ik niet graag nog een keer zien (als het kan)
Mijne heeft ook nooit 3+ aangegeven, terwijl uit de bloedtesten bleek dat mn HCG wel degelijk elke 2 dagen verdubbelde (heb in totaal 3 x in een week geprikt) en ik al lang 3+ moest hebben. Ik zou er niet te veel waarde aan hechten als ik jou was. Ow en een tip, bij drogistplein.nl zijn de Clearblue digital 2 stuks voor 7,95!
Heb hem open gebroken en ik weet dat je niet naar de streepjes mag kijken maar die zijn goed donker. Heeft iemand dat hier wel eens gedaan?
Ja heel lang hij wist al heel snel dat ik zwanger was/ben maar hij moest heel lang ''nadenken'' over hoelang
Nou dan zit je gewoon net op het randje...ik zou me niet te druk maken meid...doet die test wel eens vaker
Probeer me idd niet druk te maken maar helaas doe ik dat toch een beetje, had gedacht dat ik bij een 2e kindje wat zekerder zou zijn maar helaas is dat niet het geval haha
Ik had het ook opgezocht allemaal....zoals je ziet is er schijnbaar niet veel verschil. Die van jou knalt trouwens !
Ja dat vond ik ook! Daarom vond ik het ook zo vreemd dat hij 2-3 aangeeft Nou ja ik ga me proberen er niet meer zo druk om te maken
Bij mij was Clearblue ook pas echt na 6 weken en een dag ofzo op 3+. Ben nu 29 weken en alles gaat goed. Niet druk maken!
Niet zoveel waarde aan hechten, is maar een indicatie.. Snap he onzekerheid maar zo'n apparaat is nou niet echt bepaald nauwkeurig