Over een paar weken hebben we de 20 weken echo. Mijn vriend wilt het graag weten en ik wacht het liefst tot de geboorte. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van mijn vriend verheugt zich zo op een jongen en gaat daar zo vanuit dat ik een beetje bang ben dat als het een meisje is het teleurgesteld is ofzo. Hij zegt wel het maakt me niet uit wat het is maar ondertussen is het van hoe is het met mijn jongen enz enz enz. Wat zouden jullie doen toch gewoon kijken wat het is of wachten tot de bevallen.
Willen weten!!!!!! ik heb altijd gez. als ik zwanger ben en zodra het te zien is wil ik het graag weten. M'n vriend had altijd zoiets van hmmm..nee hoeft niet een verrassing is leuker na 9 mnd-en! Maar nu het zover is zijn we het er beiden over eens; We willen het graag weten. Ben benieuwd wat jullie besluit zal worden
Ik wou het ook graag weten, ben net zo benieuwd hoe zn neusje eruit zit of zn vingers, tenen enz enz En nu weet ik vast dat het een inie minie piemeltje heeft.Leuk toch?? Erg leuk met shoppen, trouwens.Je kunt al gericht spulletjes kopen. nog 3 maanden......en dan is ie er!!! hihihi
Wij hebben er beide keren voor gekozen om het een verrassing te laten. En de volgende keer kiezen we daar ook voor. Heerlijk die spanning en het blijven gissen naar het geslacht. Het maakte ons niet uit wat het zou worden en zowel de kinderkamer als de kledinguitzet hebben we neutraal, met het oog op de volgende
Wij willen met spanning afwachten wat onze kleine gaat worden....Van de ene kant natuurlijk lastig met spulletjes aanschaffen, van de andere kant spannend en alles unisex houden. Ga gewoon op je gevoel af joh!!
Wij wilden het eerst alletwee niet weten, totdat het bij de aanschaf bij sommige dingen soms wel handig zou zijn. Toen kregen we het er wat uitygebreider over en eigenlijk was het enige argument om het niet te willen weten: de verrassing. Toen hadden we zoiets van: Nou ja, dan komt de verrassing toch gewoon wat eerder?! Nu zijn we echt zo ontzettend blij dat we weten wat het wordt...We leven er sinds de echo veel bewuster naartoe en het is een heel speciaal gevoel om te weten wat er binnen in je aan het groeien is. Kan ik niet echt duidelijker uitleggen... Bovendien is het soms ook erg leuk, omdat je, als je iets leuks in de winkel ziet, je het lekker alvast kan kopen!
Ik sluit me helemaal aan bij Renate. Wij wilde het allebei graag weten, we hadden sowieso een heel sterk voorgevoel dat ook nog eens bleek te kloppen en sinds dat we het ECHT weten leven we er veel bewuster naar toe. Het is ook echt niet dat het niet leuk meer is als je weet wat het wordt. (iemand boekje van kluun gelezen ) Ik vind het heerlijk kleertjes te kunnen kopen enz!
Wij willen het gelukkig allebei niet weten, dus daarover hebben we geen meningsverschil. Ik zou het er eens goed over hebben. Mijn idee is dat je als vrouw die het kind draagt toch iets meer stem hebt. Als jij het echt niet wil weten zou ik het gewoon niet doen. (voordeeltje van het dragen van het kind)
ik weet wel een oplossing.... zo is het namelijk ook gegaan bij een stel dat ik ken.... hij wou het weten en zij niet.... en zo is het ook gegaan hem is het verteld en haar niet... dat is ook zo gebleven tot het einde
Wij wouden het ook gelijk weten! het is veel leuker bij kleertjes enzo kopen, en je kunt je beeb evt. al een naam geven, voel het toch wat echter allemaal! wat jullie ook kunnen doen, is de vk vragen of ze het op een papiertje of iets dergelijks schrijft! en die in een enveloppe doet (gesloten uiteraard) en besluiten jullie toch om het te willen weten, kunnen jullie hem dan open maken, en met zn tweeen zien wat het wordt!!!! nou suc-6 ermee liefs
als mijn vrien het wel zou weten en ik niet zou ik persoonlijk niet tegen kunnen haha dan zal ik ook wel gelijk in de auto vragen en?????
Ik ben blij dat we het niet weten. Ik zou het namelijk niet voor me kunnen houden als iemand ernaar vraagt of gaat gokken. Dan verkleur ik of ik ga stotteren of wat dan ook.. Standaard zeg je toch "hij", maar als het een meisje is, doe je dat vast niet meer. En om dan opeens "het" te gaan zeggen... Dan val je ook door de mand. Nee, hou het voor mij maar geheim. M'n vriend denkt op de echo gezien te hebben dat het een jongetje is en ik heb sinds een paar weken ook het gevoel dat het een jongetjes is. Maar gister had de vk het steeds over "zij". Er zit nix anders op dan wachten
Fleur, Dat is inderdaad een lastige! Wij hebben het erover gehad en samen besloten dat we het wel graag wilden weten. Idd zoals de andere dames al zeiden is het zeker handig voor het shoppen! Bedenk je even en mocht je er nog niet uit zijn bij het maken van de echo kun je altijd het geslacht laten opschrijven en in een envelop laten stoppen...
Ik wou het eerst ook niet weten mijn vriend wel. Ik heb met 15 weken een pretecho gehad en toen begon het toch echt wel te kriebelen helaas kon ze het nog niet zien maar ik wil het nu echt heel erg graag weten,wil ook wel weten of ik gelijk heb met wat ik denk dat het word....nog 2 en half week wachten en hopelijk weten we het dan.
Wij waren allebei veel te nieuwsgierig en konden het gewoon niet volhouden tot de bevalling Nu we weten wat het wordt kunnen we ons er helemaal op instellen. Bij een meisje gaat het nog weleens fout met geslachtsbepaling...maar bij ons was het 2 keer 100% zeker......ze konden gewoon neit om zijn gereedschap heen......
hehe nou bij ons was het dus al 2x gezegd.. Vandaag de pretecho laten doen...enne er zaten toch echt twee schaamlipjes
Wij willen het ook weten. Het lijkt me leuk om zelf al tegen mijn buik te kunnen praten met hem of haar en ook met kleertjes kopen.........kun je in de uitverkoop al dingen scoren, winterjas bijvoorbeeld. Was laatst bij een beebie winkel hier in de buurt en daar hadden ze dus allemaal merkkleertjes voor spotprijsjes. Tis nu nog erg vroeg maar straks in december/januari als er dan winteruitverkoop is kan ik vast voor de winter daarop dingetjes kopen, Dan is het toch handig als je weet wat het wordt........ Ook het bedenken van een naam lijkt me makkelijker. Een meisjesnaam lukt ons wel, maar voor een jongen vinden we toch een stuk moeilijker dus als we nou weten dat het een meid wordt dan kunnen we daarmee stoppen (of juist niet dus...)
nou ik wilde het ook weten!! Me vriend en ik waren er ZO zeker van dat het een meisje was, en de rest van de mensen(vreemden, familie, vrienden) die het allemaal beter wisten zeiden een jongetje. konden ze zien aan de buik, me gezicht, me borsten, me vorm, me weet ik het wat... nou bij de laatste echo van 28 weken was er nog steeds geen piemeltje hoor!! lekker een meisje!!
Ja wij wilden het allebei graag weten... maar als een van beiden het liever niet weet, dan is het handiger als de ander het ook niet weet denk ik, dat kan je voor elkaar nooit geheim houden volgens mij