Meiden, Heb de hele dag al last van een buik die (zo lijkt het/voelt het) constant hard is. Hiervoor nog geen 1x last gehad van harde buiken, weet nu hoe het voelt. Ik doe niks, zit een beetje achter de computer en lig op de bank maar het wil niet echt helemaal weggaan. Op dit moment voelt het alsof de baby er via m'n buik uit wil, wat kan ik hier aan doen? Dit is echt niet lekker
He, wat een rot gevoel lijkt me dat! Heb je een beetje kunnen slapen? Ik zou toch even je vlk bellen als je straks wakker word en het probleem voorleggen! Je hoeft niet lang meer zie ik, hopelijk is dit een goed begin voor de kleine?
Ik denk voorweeen?? Of misschien stiekem een begin van je bevalling? Balen hoor. (of niet natuurlijk, als je ondertussen bevallen bent) Sterkte.
Hoi, Dit heb ik ook sinds een paar dagen; niets doen en toch een buik alsof er een steen in zit. De VK gaf bij mij aan dat de baarmoeder gewoon heel hard aan het oefenen is en dat het geen kwaad kan. Als je jouw vk nog spreekt, ben ik benieuwd wat die aangeeft. Succes!
ik noemde dat rommelen, kon het niet echt thuis brengen. 's middags is bij mij toen de bevalling begonnen, dus wieweet
Dames, Bedankt voor de reacties! Ik ga zo m'n vk even bellen, heb bijna niet kunnen slapen hierdoor. Baby beweegt ook veel meer dan anders.
Ik heb ook constant last van harde buiken..Hoef maar wat te doen en mijn buik is weer knoert hard.. en die van mij beweegt ook veel meer.. Hoop ook echt dat dit het begin is van de bevalling.. Succes!
En, hoe is het nu? Ik ben benieuwd naar de reactie van de verloskundige want ik heb nu ook sinds gisteravond een harde buik. Terwijl ik juist dacht dat het kwam en weer weg ging maar het blijft constant aanhouden, idd alsof er een steen in je buik zit en ik te weinig vel heb ofzo. Het is een heel irritant gevoel.
Heb het vandaag alweer vanaf 10 uur vanmorgen, doet echt pijn gewoon! Moet het van de verloskundige in de gaten houden, ook omdat het bij mij niet echt afzwakt tussendoor. Zou je verloskundige gewoon even bellen, misschien heeft zij nog een tip voor je