jongen of meisje 20w

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Raw, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raw

Raw Niet meer actief

Haai meiden!!

Kunnen jullie zien wat het is??? :)
    Het schijnt een meisje te zijn, maar ongeveer iedereen aan wie ik het vertel reageert met: nou, daar zou ik zo zeker niet van zijn... Bij mijn zus/buurvrouw/tante etc. zou het ook een meisje zijn en het is écht een jongen...... Zucht!! Maar deze hormonenbom begint dan wel te twijfelen....
    Misschien kunnen jullie voor mij bevestigen dat het écht een meisje is!! :)

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik kan er niks van maken nog sorry!!

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ik zou 't ook niet weten! gewoon binnenkort weer afw8en op de volgende echo wat er dan te zien is dan kan je altijd nog vragen van " is het nog steeds een meisje?" haha

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    als de echoscopist gezegd heeft een meisje zal het wel. maar dit is wel een heeeeel slechte foto om t op te zien.

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik kan het ook niet zien. ... als de echoscopiste dat zegt, dan kun je er denk ik wel een beetje vanuit gaan. Heeft ze nog een aantal qua procenten genoemd? Bij mij gaf ze een percentage van 98% zekerheid... (en nóg twijfel ik of het wel klopt.... zo stom! :)).

6. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb echt het scherm even flink moeten vergroten, maar ik denk ook inderdaad een meisje.

Maar ik zou op het oordeel van de echoscopiste afgaan hoor meid. Zij heeft er toch voor geleerd en zal het dus beter weten dan mensen om je heen.

Bij meisjes weet ik dat je in ieder geval 2 koffieboontjes moet zien en die zijn aanwezig ;)

7. Raw

Raw Niet meer actief

@ Fayy; het is onze twintigweken echo dus nog een echo zal er niet komen.

@cherie; ja, daar moet ik ook op vertrouwen. doe ik ook (ergens) haha! maar allemaal mensen (aan wie ik geen foto of iets dergelijks laat zien) komen met die opmerkingen waardoor ik onzeker word.

@vlinderr; de echoscopist zei 99,5 % meisje... :) hahaha! leve de hormonen!!..... wat kan een mens toch twijfelen ineens, ben normaal best zeker en daadkrachtig.. weinig meer van over..

@pink; bedankt! ik ga het laten rusten (proberen) en anders misschien nog een pretecho?? maar laatste keer bij pretecho kreeg ik niet zo'n 'professioneel' gevoel.. maar die zei meisje en dit is de 20 weken echo en hij was ook echt overtuigd maar mag geen 100% zeggen, die ik nodig heb. haha

8. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Gerfeliciteerd, it's a girl!

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hmm RAW ook ik zie een meisje hoor...oeewww wat een gedoe he.eerst te horen krijgen dat het een meisje is dan een jongen en nu..aan deze foto te zien is het echt een meisje.

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    O ja die mensen.... lekker laten gaan En anders gauw voor een pretecho ;) weet je t zeker

11. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Bij mij kon ze het niet zo goed zien omdat de kleine in een stuit bleef liggen. Uiteindelijk kon ze voor 80% zeker zeggen dat het een meisje is. Je kon wel 3 streepjes (?) zien. De 20 % onzekerheid voor haar lag in het feit dat het ook een geplet balzakje kon zijn wat ze eventueel gezien kon hebben. Ze zegt ook dat een jongen makkelijker voor haar te zien was omdat daar toch wel een uitstulping te zien is. Wij laten toch 30 november nog een geslachtsbepalingsecho doen. Zeggen daar niet wat deze echo had opgeleverd, laat ze maar zoeken haha!

12. Raw

Raw Niet meer actief

@mommy1979; tnx! :D

@lennylen; bedankt voor je reactie: het is vanaf 16 weken al een meisje hoor, maar ik geloof het zelf al haast niet en omdat iedereen wel een verhaal weet waar het mis is gegaan ga ik zo erg twijfelen.... :(

@cherie; ja maar 'zekerheid' heb je nooit zeggen ze ook bij een pretechobureau...

@noukie; nou spannend!! ik ben benieuwd wat het is! met 16w bij mij 70%, met 18w 95% en met 20w 99,5%... (allemaal een meisje door 3 verschillende personen) ja, i know... waarom post ik dan een foto hier..... dat zijn nou hormonen!..... hihi!

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@raw: jaa sory hahahaha ik verwarde je met iemand anders hahahaaa kwam er iets te laat achter

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36

nou.. als je het echt goed in 3d hebt gezien. dan heb je zekeheid hoor ;) maar de foto die jij liet zien zou ik ook niet op vertrouwen. ik zou het wel beter willen zien!

15. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ik kan het ook niet zien sorrij ik zou gewoon nog een pretecho gaan maken :D

Deel Deze Pagina