HELPPPPP,,,,,ik heb een knallende hoofdpijn en heb a een heftige week achter de rug maandag dag 4 na ei sprong: steken door de baarmoeder en roze wit vloed dinsdag dag 5 na eisprong: bruin verlies en twee a drie druppels bloed woensdag dag 6 na eisprong : minder bruin verlies met veel slijm en steken door de vagina heen donderdag 7 na eisprong: dikke buik en nog een mini beetje bruin . beetje hoofdpijn vandaag : hevige hoofd pijn, nog een mini beetje bruin verlies en soms even (brurpp ) misselijk wie komt dit bekend voor ??? mijn temp is 37.00 dacht koorts te hebben namelijk omdat het heerst 28 a 29 okt is mijn nod datum ben te bang om ergens op de hopen omdat we al zo lang wachten en kan pas rond de 26 testen en 27 afspraak bij gynaecoloog xxx
heey ik had ook bij mijn eerste zwangerschap ernorme hoofdpijn... Terwijl ik toen nog niet wist dat ik zwanger was, dus heel erg int begin!!! Hopelijk bij jouw ook zo!!!
Ik had het bij mijn zwangerschappen vanaf de innestelling ook later had ik het vaker terwijl ik normaal bijna nooit hoofdpijn heb Paracetamol mag je nemen tijdens zwangerschap Ik duim voor je
Ik heb het andersom. Voor nod had ik altijd hoofdpijn en nu had ik nergens last van Maar ikheb wel een aantal hoofdpijn gehad hoor deze zwangerschap, maar niet rond de NOD periode
Ik heb zo nu en dan hele erge steken in me hoofd. of daar bij me oor een steek of iets verder of midden op me hoofd. nou ik vraag me afentoe wat er daar gaande is in mn bovenkamer Ik hoop dat het bij de zwangerschap hoort!
dank dames voor jullie antwoorden. ik wordt er helemaal gek van moet ik zeggen , vandaag weer lichte hoofdpijn en heb flink moeten huilen gisteren avond had nu weer een paar vegen rood bloed ??? snap er echt niets meer van want daarna hielt het weer op en heb nu een mini beetje bruin weer.. wordt er echt knal gek van. weet niet wat ik er van moeten denken en word er niet bepaald blijer van want heb net mijn man even uit zitten schelden voor luie donder ( hij zat te zeuren nou dan moet je niet doen bij een hormoon gevulde vrouw ) maar ja hopelijk snel duidelijkheid xx
Ik heb pas sinds een paar dagen hoofdpijn steken, erg irritant afentoe. Het komt en gaat. Ben nu 14+3 weken zwanger, in het begin nergens last van gehad kwa hoofdpijn.
had hier in het begin een heel klein beetje last van, maar vanaf een week of 10-17 echt heel erg, wel voor dagen lang aan een stuk, nu gelukkig bijna niets meer.