Hoi meiden, Voor degene die zwanger zijn, kan het dat je afscheiding ook wat zurig mag zijn als je bijv net zwanger bent, zit nog in de wacht periode, maar als mijn zurige afscheiding eraan komt denk ik altijd dat dat komt door een naderende ongi??? Mijn Nod is 28 okt!!! Bedankt voor de reactie's!! XXX
Ja alleen niemand reageert, haha!! Maar ik weet niet of je afscheiding zurig kan/mag zijn als je zwanger zou zijn, vandaar!!! XXX
Ik weet niet of het "hoort" maar ik had een vrije zure afscheiding de eerste paar weken van mn zwangerschap. Sinds een week of 4, 5 is het weer normaal. Gewoonlijk had ik dat alleen maar de eerste paar dagen nà mijn menstruatie.
Hoi dames ik zit ook in de wacht tijd !! Had enkele dagen geleden ook zurige afscheiding .. Gisteren opeens Wit een lange sliert ( klinkt vies Sorry ) maar het rook niet raar het rook naar niks ..
Ik had dit ook in het begin, was er nog bijna mee naar de dokter gegaan. Inmiddels is het weer normaal. Maar het blijft wel superveel, dat verschilt wel per persoon natuurlijk.