Voor de meiden die in t begin misselijk zijn geweest: vanaf welke week was dat weer weg? Wanneer kwam jullie eetlust weer terug?
ik was misselijk tot ongeveer 13 weken. bij mijn eerste zwangerschap veel langer, tot ongeveer 20 weken
bij de eerste begon het met 11 weken beter te gaan, dit keer begon ik met 8 weken mijn eetlust alweer terug te krijgen gelukkig Bij beiden begon het bij 6 weken.
ha ik lees mee hoor, ben elke ochtend misselijk , spuug alles eruit wat erin gaat, heb nu besloten om niets meer te eten en drinken tot na 11 uur. dan krabbel ik weer op. ben jij ook zo misselijk/ alleen in de ochtend of de hele dag?
Het wisselt zo erg bij mij! Vaak is t echt ochtendmisselijkheid, dan krijg ik niks naar binnen en dit duurt dan tot een uur of 2, weet wel dat ik steeds wat moet eten, want met een lege maag wordt t nog erger. Maar ik lust gewoon niks, alles smaakt vies, nergens trek in! En nu heb ik t ook soms 's avonds...
ik ben nooit misselijk geweest maar vaak ben je misselijk tot 12 weken ongeveer, dan neemt je hcg hormoon of een ander hormoon af, dat word vervangen door iets ofzo? en in de laatste 12 weken komt dat ene hormoon weer meer terug waardoor je dan weer meer kans hebt op misselijkheid kweet niet meer waar ik dat heb gelezen
Ik ben verschrikkelijk misselijk en ellendig geweest tot een week of 16. Toen was het van de een op andere dag over!! Echt een wonder... Ik kon toen langzaamaan weer meer eten en had relatief vlug de verloren kilo's weer terug. Het is dan ook net of er niks gebeurd is... Kan me nu al niet meer indenken hoe erg het was! Houd moed!
Vanaf week 18 niet meer overgeven meerdere malen per dag en vanaf week 22 niet meer misselijk. Vanaf week 24 ofzo had ik weer trek. Bij beiden is het precies zo gegaan, ongeveer. Bij mijn eerste gaf ik vanaf week 16 niet meer over. Nu kan ik soms weer heel erg misselijk zijn sinds een weekje of twee (week 36). Dat had ik bij mijn eerste niet.
Bij mij heeft het tot week 19 geduurd. Nu eindelijk beter. Nog wel sporadisch misselijk. Er wordt idd gezegd dat de misselijkheid samenhangt met het zwangerschapshormoon HGC maar heb zo mijn twijfels. Dan was het over moeten gaan rond 12 weken. Maar beide zwangerschappen heeft het hier tot bijna 20 weken geduurd.
Hier tot een week of 22/23 erg misselijk geweest met veel overgeven, maar wel mn eetlust behouden. Daarna werd het geleidelijk minder, nu sinds een maandje 's avonds wel weer erg veel last van maagzuur, wat bij onverwachte bewegingen ook weer tot overgeven gaat helaas.
Hier ook erg misselijk tot een week of 16,17. Nu bijna helemaal geen last meer van, alleen bij het eten van sommige dingen.
Hier stopte de misselijkheid rond 11 weken. Toen kon ik ook weer wat eten. Nu nog af en toe met vlagen misselijk en overgeven, maar ik kan wel eten.
Bij de eerste 20 weken, de tweede hele zwangerschap en bij deze ook een week of 20. Hoop voor je dat het gauw over gaat!