Wat ik hier op het forum lees , is dat bijna iedereen in verwachting is van een jongen. Toeval ? Zijn er soms alleen maar jongens uitgedeeld? Dus ik gooi dr maar ff een polltje in , kijken wat de meerderheid is
volgens de chineze geslachtskalender krijg ik een meid ik ben benieuwd zou ik trouwens wel stiekem erg leuk vinden ik heb al een zoon dus dan is een meid ook weer nieuw en speciaal.
Ik hoor het 12 April, maar heb vannacht gedroomd dat ik voor 90% een meisje krijg! Nou maar hopen dat die droom echt is! Al vind ik een kleine knul ook helemaal niet erg!
Hier ook een jongen Voor ons onze 2e zoon....en voor me dochter d'r 2e broertje Ze wou een zusje...mar neemt gelukkig genoegen met haar 2e broertje haha
Wij krijgen een meisje en bijna alle baby's die hier in de buurt (Den Helder) geboren worden zijn meisjes.
Hier ook een klein mannetje! En inderdaad was het mij ook al opgevallen dat de jongetjes aan kop lopen!
Bij ons in de omgeving zijn alleen maar meisjes geboren dus zal mij niets verbazen dat wij een jongen gaan krijgen.. Alleen is het nu nog veel te vroeg om er wat over te zeggen hihi. Het is allebei van HARTE welkom! Groetjes Jen
ohhh veel suc6! Ik wil het ook weten hihi... duurt nog zo lang... Ga je het verklappen als je het weet ?