Volgens mij had ik het de vorige keer met week 33 of 35 klaar staan. Gewoon omdat dat goed voelde. En ik wilde ook inzet ziekenhuis bevallen. Dit keer stond ie al heel lang zo half half klaar vanaf week 35 geloof ik. Maar elke keer komt er wel weer wat bij of wordt er wat gewisseld.. Hihi! Nesteldrang??
Ik had 'm met 33 weken al klaar staan, ivm hoge kans op vroeggeboorte. Hij was gelukkig pas nodig met 37,4 weken.
Ik ga rond week 37 mn tas klaarmaken. Voor die tijd heeft 't weinig nut aangezien ik mn onderbroeken, huisbroek en lekkere wijde shirt toch nog gebruik. Dan kan ik op zn hoogst de babyspullen klaarleggen, maarja voor 37 weken heeft dat ook geen nut aangezien baby dan toch niet mee naar huis mag en ook maatje 50/56 niet zal passen.
Mijn man loopt al 2 weken te stressen omdat de tas nog niet klaar staat. Dus eind deze week moet ik m ingepakt hebben van hem... Zullen we maar doen dan hè?
Is dit geen goed excuus om nog lekker even te shoppen voor jezelf en nog zo een lekkere broek etc te kopen?
Haha, wat schattig. Hij moet natuurlijk straks ook zien dat je het moeilijk hebt, lijkt me ook erg voor die mannen.
Haha, beetje zonde van mn geld aangezien ik van die huisbroeken alleen hoogzwanger en pas bevallen draag... Ik heb er 2 en die gaan beiden mee naar ziekenhuis/aan in de laatste weken.
Das begrijpelijk ja. Stond er niet bij stil, ik draag nl mijn gewone huisbroeken nog. Ik draag vrij hoog.