hoi Lieve Zwangere dames ik ben nu 12 weken en 2 dagen zwanger, mijn klachten blijven gelukkig allemaal weg! wel de hele dag steken en buikpijn, maar dat is de groei van de baarmoeder. vorige week donderdag eerste keer echo gehad (termijn echo) echt zo iets mooi's! de kleine was al lkkr druk in mama's buikkie! voel me echt gelukkig! groetjes Heleen ps. ik moest ff een berichtje versturen
Lekker hé?! Geniet ervan hoor meis... heerlijk genieten van je mooie buikje die straks gaat groeien En de echo's zijn echt iets om naar uit te kijken... knuf
Hoi hoi! Gefeliciteerd en geniet er idd van zoals iedereen al zegd haha en vooral zo zonder klachten!!
Hai Heleen, wij zijn precies even ver zie ik! Mijn klachten zijn ook al helemaal weg en inderdaad steken. Hoort er allemaal bij he, toch geniet ik er zoooooo van!!!
Heeeey zie ik het nou goed? Jij ook hier...? Ik stuur je zo een privé bericht maar denk dat je al weet wie ik ben
hey meis, heerlijk he! kan er over meepraten! heb ook nergens last van gehad! En idd, geniet er van , want gaat echt snel!! liefsss