Vanaf 18 weken, het was precies alsof ik m'n darmen voelde en twijfelde eerst nog een beetje. In week 19 voelde het als beweging, echt schopjes. Mijn placenta ligt aan de achterkant bleek bij de 20wknecho. Het is ook meteen voelbaar aan de buitenkant, leuk voor manlief
Bij de eerste met 16 weken en bij de tweede met 15 weken plopjes en als snel daarna schopjes. Geweldig om te voelen, dat is echt genieten vind ik!
Mijn 1e met 10 weken, mijn 2e met 12 weken en mijn 3e met 13 weken.Maar heel licht natuurlijk en niet dagelijks, maar heeeeeel af en toe. Nu de 3e voel ik met ruim 18 weken dagelijks en steeds sterker
ik denk dat ik het vandaag gevoeld heb,precies een luchtbal,en een uurtje erna terug,zou dit kunnen??
Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus helaas voelde ik het wat laat. Met 18,5e week voelde ik af en toe wat vaag gekriebel en geplop, en met 20 weken ineens een keiharde schop! Sindsdien voel ik haar elke dag, maar er zit wel veel verschil in hoe vaak...
bij de eerste 'pas' vanaf ongeveer 19 weken en bij mijn huidige zwangerschap met 14,5 wk! Erg bijzonder om het kindje zo vroeg te voelen
Ik voelde de baby met 18 weken al elke dag als duurde het even voor ik me besefte dat het de baby was! Manlief heeft het een week later ook gevoeld en wil nu elke avond even proberen of hij weer een schop tegen zijn hand krijgt
Met 16 weken, maar nog niet regelmatig. Met 17-18 weken kwam er regelmaat in. Voor de 16 weken voelde ik soms wel gekriebel in mijn buik, maar geen plopjes en schopjes.
Met 9 weken had ik al conact met ons meisje en voelde ik haar bewegen. Ik moest mij wel concentreren op mijn adem haling. Nu 26 weken... Schopt ze soms de hele boel bij elkaar. Pittige dame zullen we maar zeggen!
met week 17 iedere dag een keer of 4, en nu wel een stuk vaker en alweer een stuk harder. dacht dat ik het heel creepie zou vinden, maar vind het helemaal geweldig!!! hoop dat mn vriend het ook snel kan voelen maar elke keer als ik et voel en hij legt zn hand neer dan stopt het gelijk... en zodra ie em weghaald, dan begint het weer.. nu al papa pesten!!!
Sinds gister 16.5 voel ik gekriebel en het lijkt of ik het ook voel als het draait dan veranderd me buik zeg maar.
hoi hoi, ik heb af en toe wat gevoeld vooral als ik op bed lig en dan mijn handen op mijn buik leg? maar ben er nog niet zeker van dat dit ons mannetje is?! heb mijn placenta rechts voor liggen en voel vooral wat boven mijn navel, onder in buik boven schaambot en soms links van mijn navel is dit dan ons kleine mannetje????? is er iemand die de zelfde ervaring heeft? liefs sabsje
Ik voelde de kleine al bij 14 weken zwangerschap maar ben nu 20 weken verder en nu is het echt super om te voelen haha
Ik was 14 weken en 5 dagen.. En oh wat is dat een mooi gevoel! Naarmate de zwangerschap vorderde heeft ze me soms wel pijn gedaan en flink verbouwd. Maar meisje lag ook klem met dr grote 8-ponder lijfje in mama's kleine buik. Mis dat soms nog wel hoor.. Dat getrappel en geschop in mn buik! Dat gekietel met dr teentjes enzo.. Haha
Hey meiden, Waar voelden jullie precies je kleintje? Of was dat elke keer verschillend??? Ik voel steeds ook wat plopjes... maar twijfel niet of het me darmen zijn., hihi.. maar voel het ook steeds ergens anders namelijk?...