Ik heb 15 weken een geslachtsbepalingsecho laten doen. Kon echt niet meer wachten . Ik had overigens met 11 weken ook zo'n urinetest gedaan, maar die had het dus helemaal fout, haha (kleurtje zat er eigenlijk ook net tussen in).
Bij Ties met 30 weken, deze keer ook een heel donkerbruin vermoeden met bijna 30 weken. Pas met de geboorte weten we het zeker.
Wij weten het sinds 18 weken. Hebben een geslachtsbepalings echo laten maken en tijdens de 20w echo is het nogmaals bevestigd.
37 weken Wij wilden het niet weten, maar met de laatste echo dacht de VK een cyste te zien in de eierstokken. Toen moest ze haar vermoeden dus uitspreken en ook zeggen dat ze dacht dat het een meisje was (alleen gebaseerd op de 20 weken echo, waar ze het per ongeluk dacht te hebben gezien). Extra echo gekregen en er bleek geen cyste te zijn, maar ze konden niet meer zien of het nou wel een meisje bleek te zijn. Dus een vermoeden was er, maar we wisten het niet zeker. We hadden zelf al wel sterk een vermoeden vanaf het begin.
Bij de eerste met 15 weken (was pure toeval, we hadden toen een echo afgesproken om onze frummel nog een keer te bekijken anders zat er zo lang tussen de 8 en 20 weken echo maar ze zagen het toen al!!). Bij deze zwangerschap sinds gisteren (17 weken en 5 dagen), zo leuk!! Heb wel bij meerdere echo-bureau's geinformeerd. Bij de ene doen ze het vanaf 17 weken en bij de andere vanaf 14 weken (die zat in Amsterdam).
Je kunt het met 14 weken pas zien want dan is het geslacht pas gevormd en vanaf dan verschilt het dus met jongen/meisje.. Van te voren is het hetzelfde Wij wisten het bij mijn zoontje met precies 15 weken! Een 3D echo