haha ik was ook van plan om met " nog 100 dagen te gaan " een topic te openen..en zie nu.. nog maar 32 daagjes hihi gaat best hard!! haha
Dacht ik al! Zit er nu ook echt zo kort vanaf. Kijk er naar uit dat het minder dan 100 zijn!! Nog meer naar de dag dat ik ons kindje vast heb! Ben zo benieuwd op wie dat mini-mensje lijkt!
ohja daar ben ik ook zoo benieuwd naar, zal hij op mij lijken of op zijn vader maar we zien nu al op de echo's dat hij lange beentjes heeft net als zijn papa ik heb een kuiltje in mijn wang hoop dat hij die ook mee heeft gekregen van mij
hoef nog maar heeel even haha.. nee sorry we gaan niet ruilen over kuiltjes.. mijn vriend heeft van die schattige kuiltjes in zn wangen..hoop zo dat ons meisje die ook heeft hahaha.
Ik ben inderdaad ook benieuwd of de baby meer op mama of op papa lijkt. Heb wel eens gehoord dat ze i.e.i. meer op hun vader lijken. Lange korte beentjes, geen idee wat ons kindje heeft! Het schoppen in mijn buik heeft ie van beide.
haha kan me voorstellen hoor ben het nu eigenlijk ook wel een beetje zatvooral met dit warme weer en dan zo'n dikke buik meesjouwen maar jij hoeft ook nog maar even
Nog 95 dagen (ticker klopt niet helemaal, aangezien ik 2 dagen naar voren ben gezet). En ik vermoed dat het deze keer niet 40 weken gaat worden, dus het zal nog wel wat minder worden...