Ik heb aanstaande woensdag, 1 september een 4d pretecho en geslachtsbepaling.. Ik ben dan 18 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb voor deze dag gekozen omdat ik deze dag ook jarig ben.. Onze ouders gaan ook mee. Is het geslachtje van de baby dan al goed te zien? Voor de zekerheid heb ik dus ook gekozen voor 4d, dan moet het wel te zien zijn toch??
Hoi Vlinder, Met 18 weken en 3 dagen kun je makkelijk het geslacht al zien. Ik heb gisteren ( 15 weken) ook het geslacht gezien. Maakt niet uit of het 2/3 of 4 d is ze kunnen het wel zien
Wij hebben met 17+4 een echo laten doen om het geslacht te laten bepalen. Die van ons is gelukkig niet verlegen
Ik heb ook geslachtsbepaling laten doen met ongeveer 17 weken. Het geslacht van het kindje was overoveroverduidelijk te zien
ik had het met 15 weken en 6 dagen .. was het waarschijnlijk een girl,,. maar wisten ze niet zeker is pas bevestigd met 21 weken
hier gewoon met 20 weken.... Pikie was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk zelfs op de echoprint haha... veel plezier a.s woensdag en alvast gefeliciteerd.
Wij hebben geen extra geslachtsbepaling gedaan, dus wij weten 't vanaf de 20-weken-echo. Maar met 18 weken is 't al wel te zien hoor!
ik heb met 15 weken en 6 dagen een geslachtsecho gehad, deze man wist 100% zeker een meisje. hij had het in 25 jaar tijd nog nooit fout gehad. en het is indd bevestigd bij 19/20/21/23/25 weken echo. en natuurlijk de beste bevestiging... de geboorte van ons meisje
Wij hebben ook een geslachtsbepaling laten doen met 18 weken, was overduidelijk een meid!!! Geen twijfel over mogelijk, goed te zien dus.
met de 20 weken echo. vond het een beetje onzinnig om daar een speciale echo voor te laten doen. al moet ik zeggen dat ik de 2 weken ervoor wel heel nieuwsgierig werd!!!
Wij hebben een geslachtsbepalingsecho gedaan met 16 weken en het was duidelijk te zien. Met de 20 weken echo is het bevestigd.
Met de 20 weken echo was heel duidelijk te zien dat het een jongen is Ik heb ook weken met een heeeeeeeel nieuwschierig gevoel rondgelopen en ben dan ook heel blij dat ik het nu weet Heel veel plezier bij de echogeniet ervan!