Haha nee hoor hoop op gezond geslacht eigenlijk geen voorkeur Het gaat op en af hopelijk wordt het gauw beter. En met jou?
Het begon bij mij precies met 6 weken 24/7 overgeven. rond de 20 weken werd het iets beter, maar heeft de hele zwangerschap aangehouden.
Bij mij begon 't ook met 6 weken. Weet nog niet wanneer 't stopt.. Mijn moeder had 't 9 maanden lang, dus ben benieuwd.
Gefeliciteerd! Eigenlijk helemaal niet misselijk geweest. Wel van 6e tot 12e week erg moe geweest waardoor ik 's avonds meteen al om 7 uur op de bank lag.
Ben nu 37 weken en ook geen seconde misselijk geweest. Bakerpraatje klopt niet want ik schijn een meisje te krijgen
Ik was al misselijk voordat ik positief testte. Dacht dat het tussen de oren zat. Toen ik 5 dagen over tijd was een test gedaan en die was hartstikke positief. Dus dat verklaarde m'n misselijkheid. Met een week of 7 begon ik er bij te spugen en met 12 weken werd het hyperemesis gravidarum. Daarna twee opnames gehad vanwege uitdroging. Ben ongeveer de hele zwangerschap misselijk geweest. Met goede medicatie hoefde ik niet over te geven.