Tjemig...ik dacht dat die buiken pas met een week of 12 begonnen te groeien! Helaas merk ik ook dat mijn broeken wat minder makkelijk dicht gaan en niet lekker voelen op mijn soms erg opgeblazen buik. M´n per ongeluk iets te grote spijkerbroeken gaan nog wel maar met dit hele warme weer blijft er niet veel meer over dan een rokje. Toch vind ik het gevoels matig zo snel om nu al positie kleding te gaan dragen. Ik hoop dat ik het nog even een beetje uit kan stellen. Liefst tot na de echo (nog 2,5 week) dan mag de hele wereld weten dat ik zwanger ben.
vanaf week 18 paste mijn broeken (zelfs met elastiekje) dus echt niet meer en toen heeft mijn moeder mij meegesleurd naar de stad om zwangerschapskleren te gaan kopen hahaha maar om even eerlijk te zijn er zijn toch echt maar heel weinig leuke zwangerschapskleren! het enige wat ik enigszins leuk vind zijn de kleren van mamalicious (only positiekleding) want in de rest van die kleren voel ik me dus echt alsof ik 50 ben! het zit allemaal veel te los en te hoog ik kan net zo goed bij me oma in de kast gaan kijken want dat ziet er hetzelfde uit! ik bedoel ik ben 25 ik ga toch geen kleren dragen die mijn oma draagt! en ik heb van beneden best nog een goed figuur dus een leuke spijkerbroek kan ik best nog aan maar ze slaan gewoon allemaal nergens op ze fladderen om je kont heen zodat het net is alsof je geen kont hebt!
Met 6 weken had ik zoveel last van opgezette darmen dat ik ruime kleding nodig had en heb toen dus jurkjes gekocht en 1 zwangerschapsbroek (dat zat lekker joh!). Met een week of 11 kon ik echt niets anders meer aan. Ik draag de hele zwangerschap al naar voren en ik had een beetje vet op mijn buik en dat werd ook gelijk naar voren geduwd! Iedereen kon dus heel snel zien dat ik zwanger was!