Vroeger kreeg je dat ook als je een tweeling had. Toen was het nog bijzonder, tegenwoordig is het niet meer zo bijzonder (ivf). Al kijkt iedereen wel in je wagen (of je wil of niet), maar dat terzijde. het zijn wel veeeeeel luiers hier. Helaas geen sponsor.
ik ga ook een keer kijken denk ik... maar dat iedereen het zo erg vindt om zes kinderen in 1 keer te krijgen. Tuurlijk is dat heel zwaar maar het allerergste lijkt me gewoon dat ik doodsbang zou zijn voor de zwangerschap, voor prematuriteit, voor groeiachterstanden etc... Kans is maar klein dat een zesling overleeft.
ja dat is het ergste, je kunt bijna niet verwachten dat ze alle 6 gezond zijn. Daarnaast vinden wij zelf dat een tweeling zwaar is, maar ook gezellig. Ik denk dat je bij 6 kindjes weinig tijd hebt om te kunnen genieten omdat ze zoveel verzorging nodig hebben en dat je zelf ook niet aan je rust toekomt.
Vond t een mooie aflevering gisteren. Maar wat moet je idd veel kleding kopen met 6 kindjes, wow! Daar denk je eigenlijk nooit over na...
Dat programma heette eerst Jon&Kate plus 8, toen gingen ze scheiden en zijn ze nog een paar jaar doorgegaan met Kate+8. Een paar maanden geleden is de laatste aflevering geweest! Maar dit gezin wat nu op tv is is zoveel leuker! Die moeder vind ik ook veel liever!
nou ik heb even gegoogled, en ze zijn in 2010 gescheiden,omdat hij huiselijk geweld zou hebben gebruikt.En de kinderen zijn van 2007.