Hallo .. Ik heb vanavond een 10 weken echo ! En vroeg me dus af of je dan al iets kon zien of kan horen .. ! Ik ben zo zenuwachtig .. en ben zo bang dat er iets niet goed is ! Kennen jullie dat gevoel ? Nou hoop dat alles goed is en nog een paar uurtjes .. dan is het zover. Maar ben benieuwd hoe jullie het ervaren hebben ? Groetjes kim
ik had mijn eerste termijn echo op 9w6d. ik kon al duidelijk t hartje zien kloppen(viel als eerste op) en mijn kindje was toen 3.3cm. in mijn album kan je zien hoe t er dan ongeveer uitziet ik heb met open mond van verbasing gekeken hoe t er allemaal uitzag. wat was dat prachtig. hopelijk krijg je een goede echo. groetjes susanne
ik had ook me 2de echo op 10 weken ja je ziet echt al 2armpjes en 2 beentjes,met mazzel hoor,ligt eraan hoe hij-zij ligt en hartje zie je zoiezo al knipperen heel veel plezier bij de echo,laat je het weten?
je ziet dan al best veel hoor en al echt een klein mensje. met 8 wk zie je een soort bruine boon met groot hoofd haha en met 10 wk al wel een echte baby.
Ik had een echo met 9wk6dg. Je ziet inderdaad het hartje kloppen (knipperen) en de armpjes en beentjes bewegen. Zo schattig! De beeb was toen 2,8 cm. Neem maar een zakdoekje mee, want ik hield het niet droog.....
O ik vind het zo spannend .. ! maar ben denk ik te onzeker wat ik eigenlijk helemaal niet moet wezen ! .. hiihi
hehe .. ! Effe bijkomen ! Het was echt superr ! Ik zag het goed en het bewoog en had 2 armpjes en 2 beentjes! O .. kan niet w8ten tot de volgendee ! nou ik zet me fototje snel op het internet ! dankjewel voor de reacties !