Ik heb voor mijn dochter bij de OTTO een camera besteld, echter heb ik die niet ontvangen terwijl er bij post.nl staat dat hij is afgeleverd. Ik belde net naar post.nl en die wisten me te vertellen dat hij om 3 over 12 af is geleverd gister??? Ik heb niets gehad, het was het verjaardagskado voor mijn dochter en hij was 175 euro. Ik heb nog geen contact met de Otto gehad maar heeft iemand hier dit al eens mee gemaakt? Want hier ga ik uiteraard niet voor betalen.
Is het niet bij buren gebracht? Mss dat er een briefje nog ergens tussen je post of in de brievenbus zit? Bij mij zat het wel eens gefrommeld in de brievenbus en zag ik het pas een dag later... Anders Otto en/of TNT bellen WAAR ze ;m afgeleverd hebben. Succes!
Hun moeten bewijzen dat jij hem hebt ontvangen. Meestal moet er voor dit soort pakketjes getekend worden. Heb je bij de buren al aangebeld? Irri is dit zeg, je hoort het zo vaak de laatste tijd
Ik zou het sowieso even bij de buren vragen. Wij hebben ook wel is vaker gehad dat er een pakje bij de buren is afgegeven maar dat we geen briefje in de bus hadden.
Ja ik heb bij de buren aangebeld en die zeggen van niets te weten maar er woont daar ook een vage gast en ik ben echt heel bang dat hij het pakketje in ontvangst heeft genomen en heeft verpatst. Want een ander pakketje van mij van kleertjes.com was daar ook gister bezorgd en die kreeg ik wel gewoon.
Volgensmij is otto daar voor verzekerd en kunnen ze gewoon een nieuwe opsturen. (was met de freerecordshop wel zo. 6 dvd's die bij tnt kwijt waren geraakt, kreeg gewoon nieuwe opgestuurd) tnt en freerecord hebben hier wel onderling contact over gehad
Nou, ben even bij de buurvrouw langs geweest want die was eindelijk thuis en die vertelde me dat ze het ook niet wist maar dat haar zwager (die vage gast) wel heel vaag deed dus haar vriend zou m gaan ondervragen. Maar ja, zolang hij blijft ontkennen kan ik er weinig mee. Dan is het enige wat ik kan doen naar de otto bellen om te zeggen dat ik mijn pakketje echt niet ontvangen heb.
is het niet een idee om de volgende keer een briefje op de ruit te plakken bij welke buurvrouw ze het pakketje af mogen geven? heb ik vanmiddag ook gedaan, moest echt boodschappen halen dus buurvrouw gebeld en briefje op mijn raam afleveren alleen bij nummer 16 bvd. hopelijk komt je pakketje snel boven water!!
Ja dat ga ik zeker doen de volgende keer. Maar ik ben heel bang dat mijn pakketje niet meer boven water komt
Bij mij waren ze 2x geweest en en ik zou niet thuis zijn ( terwijl ik de hele dag thuis was) Dus hadden ze het naar het kantoor gebracht zodat ik het kon afhalen. Daar lag het dus niet. En niemand wist waar het gebleven was.
Ja omdat er staat dat het bij mij is afgeleverd ben ik echt bang dat er niets aan te doen is ... zucht ...
en als je die vage gast nou confronteerd dat je post nl hebt gebeld en dat ze gezegd hebben dat hij bij hem is afgeleverd als het goed is moet post nl dat ook opgeschreven
Heb ik gedaan maar hij deed vaag. Nou gaat mijn buurman hem zo confronteren dus ik ben benieuwd. En bij postnl stond trouwens dat het pakket op mijn huisnummer afgeleverd was wist die man van postnl me te vertellen :s
Postnl zijn echt een stelletje prutsers Als ik iets bestel en aangeef : ALLEEN bezorgen op huisadres, NIET bij de buren Wat doen ze dan?? Juist.. Ze geven mijn pakket twv 500 euro af bij een stel junks in de straat !!! Echt schandalig. Gelukkig waren ze wel eerlijk, kreeg zowat een hartverlamming Als ik een pakket verwacht zorg ik voortaan altijd dat ik thuis ben of een brief plak met: niet bij de buren afleveren Gebeurd ook vaak dat de bezorgers van postnl een pakket gewoon zelf houden en gewoon schrijven : afgeleverd op huisadres Heb je ook een track en trace code? Die geeft Otto toch ook altijd? Kun je kijken of er een handtekening is gezet. Bij iets van 175 moet dat meestal wel Kun je kijken of de handtekening vd buren of nep is
Gewoon een officiele klacht indienen bij postnl. via klantenservice. En als het bij de buren is gebracht MOETEN ze een briefje in je brievenbus doen dat het bij de buren is afgeleverd! Misschien even controleren of ze het juiste huisnr hebben van je bij de OTTO. Gewoon stennis maken en bij postnl en bij de otto en je niet laten afschepen, laat het ze daar maar uitzoeken, er is dan wat bij hun foutgegaan dus hun probleem. Hopelijk heeft je buurman het gewoon en geeft ie het braafjes terug.....maar dan alsnog een klacht indienen bij postnl....want het hoort zo niet te gaan..(spreek uit ervaring ) Succes.
Wij zijn twee weken geleden ook bezig geweest, pakketje stond op bezorgd bij buren dus ik naar de buren en die hebben niks gehad. De rest van de straat ook nog aangebeld en ook niks gehad. TNT gebeld en ze hadden het afgeleverd bij onze andere buren op nr XX, alleen nou wil het probleem dat de buurman al meer dan een jaar geleden gestorven is en het huis dus onbewoond Leverancier heeft het opnieuw opgestuurd en inderdaad bijvermeld alleen op huisadres opzorgen..
Hier ook problemen met postnl. Mijn pakketje is kwijt geraakt en nu zijn ze al een maand een onderzoek aan het doen.... Het gaat om een telefoon dus ik baal als een stekker, gelukkig kunnen ze niet zeggen dat het geleverd is want ik heb nergens voor getekend. En de provider wil ook geen nieuwe tel opsturen dus ik ben nu constant aan het bellen naar de provider en postnl. :x