Ik ben dus zo een lekker stresskipje en heb dus tussendoor omdat ik niet kon wahten een pretecho gepland en die is vanavond! Hoop dat alles goed is wat ze kunnen zien en dat het geslacht te zien is! Mijn vriend gaat voor het eerst mee en heeft er ook veel zin in! Kan niet wachten heb ook zin maar ben ook erg zenuwachtig en hoop natuurlijk nogmaals op een goede echo!
hoi hoi ik heb vanmiddag ook een pretecho kon ook niet wachten tot 26 maart dan krijg ik de 20 weken echo ik ben nu 18 weken ik hoop dat alles goed is en dat ze het geslacht kunnen zien ik heb al 2 lieve jongens dus zou het leuk vinden als het een meisje is ben erg zenuwachtig zelf heb ik het gevoel dat het weer een kereltje is vind ik ook leuk ik laat het vanavond weten jij ook veel plezier groetjes mariekje
hoii wij zijn gisteravond geweest vol spanning liggen kijken naar de kleine maar het lag helemaal op zn kop en helemaal opgevouwen haha ze is 20 min bezig geweest maar kon nix ontdekken heel jammer maar we mogen as zaterdag trug komen voor nog een poging en nu maar ff veel springen haha zodat het goed gaat liggen veel plezier jullie
@Mariekje29: Succes vanmiddag! Ik hoor het vanavond, laat het uiteraard ook weten... @Deasangel: spannend zaterdag hoor! Hoop dat wij het wel kunnen zien haha wanr bij eerste echo lag het ook zo verstopt...
Allebei succes dames! Pretecho is zoooo leuk! Echt genieten. Moest echt wel een traantje wegpinken, toen ik hem had. *zucht* Ik wil weeeer!
hallo ik ben vanmiddag geweest voor de pretecho ooh wat was het gaaf zeg heb al 2 jongens maar toch het blijft een wonder na lang zoeken konden ze het geslacht goed zien het duurde zeker wel 30 minuten omdat het zo bewegelijk was maar het word een meisje kan het nog steeds niet geloven ze moest wel 4 keer kijken en zeggen tegen mijn omdat ik het niet geloofd ben zo blij echt super ben benieuwd hoe het met de rest gaat hoor het graag groetjes mariekje
Nou wij zijn vanavond ook geweest en wat hebben we genoten, ik weer en mijn vriend voor het eerst. Het geslacht was na draaien en doen eindelijk toh te zien...een jongen! Ze kon het ruggenwerveltje zien en de grote en kleine hersentjes en het neusbotje, alles was goed, alleen het hartje was nog te klein om helemaal te beoordelen (kamers ed.) maar ben erg opgelucht ook. @Mariekje: wat leuk een meid nu!
Gefeliciteerd meiden! Hope met je zoontje Mariekje.. toch stiekem wel leuk he? Na 2 jongens eindelijk een meid!
hoi hope leuk hoor dat alles goed gegaan is het is echt gaaf om tezien echt een wonder ik ben nog steeds helemaal in de wolken dat we een meid krijgen heb vandaag al wat leuk roze kleertjes gekregen van fam hihi vonden het ook super groetjes mariekje
hoi wendy vind het zeker leuk nu een meisje had het niet verwacht hihi ben dolgelukkig groetjes mariekje
Hope en Mariekje super dat jullie echo zo goed was! Toch wel fijn om het geslacht te weten. Eerst hadden mijn vriend en ik besloten om het een verrassing te laten maar ik neig er steeds meer na om het toch te vragen. Is ook wat makkelijker met kleertjes kopen. Wij hebben morgen de pretecho dus ik ben ook heel benieuwd! Geniet verder maar lekker van de zwangerschap!
wij zijn vanmorgen geweest en weer was het heel moeilijk te zien maar eindelijk lukt het zze zag 2 stipjes (streepjes ?) en zegt dus dat het een meisje word ( terwijl mijn gevoel sterk zegt een ventje) maar goed zij zou het wel weten toch? begrijp me niet verkeerd hoor ben met een meid ook super super blij
ik heb in de gaten dathet een meisjes jaar word egt iedereen die ik om me heen beetje ken krijgt een meis en hier zie ik er ook een aantal haha leuk groetjes
Ik heb dit weekend al wat jongens kleren gekocht maar denk nu weleens of het wel verstandig is en ik niet beter kan wachten tot bevestiging bij de 20 weken echo maar ze was er zo zeker van...
Ik heb volgende week vrijdag een pretecho dan ben ik 16 weken en 3 dagen, we hebben met 12 weken wel al geslachts verwachting gekregen, dus ben benieuwd of het klopt