Om het even in de kerst gedachte te houden... Wij hebben het niet makkelijk, nu heb ik heel lieve mensen in mijn omgeving waar we vaak iets van krijgen voor onze kindjes. Tegenwoordig hebben heel veel mensen het niet makkelijk, en om dan een kindje te krijgen maakt het nog moeilijker! Daarom..ik heb nog 2 dozen met kleding rompers en diverse staan.... ik wil deze graag gaan verdelen aan mensen die het nodig hebben! Alleen voor verzendkosten vergoeden! Als jullie mij laten weten wat je zoekt kan ik kijken of ik er nog iets van heb! (heb ook nog een enkele jongens romper maat 50/56 liggen en veel witte rompers) Verder is het voornamelijk zomer kleding....maar ook nog wel wat lange mouw shirtjes en broekjes....(het zijn restjes van wat ik allemaal had) Wie kan ik blij maken! Groetjes, <Miranda
Zijn er mensen die het nodig hebben, dan kan ik ook foto's maken..... Het gaat om echt nog goede kleding, niet echt merk...al zit er ook bakkaboe tussen! Groetjes, Miranda
Joepie!!! De eerste die graag wat wil hebben heeft gereageerd!! Ik zou graag meerdere blij willen maken....maar bij geen interesse krijgt deze persoon meer. Dus reageer! Pb of hier.....gratis tegen verzenden. Of ophalen indien gewenst.
Mijn dochtertje heeft nu maat 80 en is net 11 maanden. Ik weet natuurlijk niet hoe hard het gaat. Weet jij misschien of ze het voorjaar/de zomer maat 86 nog zou passen? Zo ja, dan heb ik wel intresse!
Oh.. dat is moeilijk. Mijn dochter had 86 in de herfst..en die heeft ze niet lang aan gehad groeide toen heel hard... dus ik kan het niet zeggen...misschien wel, maar lange mouwen heb je in voorjaar ook nodig dus of het nu of straks past......om het even. Laat maar weten wat je. wilt!
Dan zou ik wel graag lange mouwen en broekjes in 86 willen. Ik kan er eventueel ook nog een vestje op doen. Vergeet ik trouwens helemaal te zeggen, superlief dat je al die kleertjes weg wilt geven! Helemaal super!
Hallo allemaal! Fijne 2de kerstdag! 3 mensen met wensen....tot nu toe! Na de kerst ga ik pakketjes maken! Ik stuur foto naar degene die vragen hadden. Nog meer mensen? Ik verdeel de dingen zodat ik zoveel mensen blij kan maken. Het is niet nieuw, het is geen merk, maar komt uit een warm huishouden. Groetjes
Hallo allemaal! Kleine maatjes heb ik kleding alleen vanaf 62. Er onder heb ik nog rompers genoeg voor wie wil?? Ook jongens rompers!! De grotere maatjes heb ik nu 4 mensen die van alle maten wat willen hebben. Ik ga dus na de kerst pakketjes maken en kijken of er nog iets over blijft! Ik denk dat ik nu genoeg mensen heb voor de oudere maatjes.... Mensen nog die kleine maat rompers nodig hebben? En mutsjes en bijvoorbeeld een wikkeldekentje? Groetjes miranda
Helaas die heb ik pas allemaal nog verkocht..tot aan maat 122.....sorry! Als ik die nog had gehad, dan had ik die ook nu weg gegeven.........maar die heb ik net voor kerst op de post gedaan nog voor een klein bedrag..... Ik heb tot nu toe 5 mensen die geinteresseerd zijn in totaal...om even te laten weten...ik ga het zo snel mogelijk uit zoeken! We hebben alleen met zijn allen vakantie hier...(komt niet vaak voor ivm speciaal onderwijs en drukke baan van mijn man) dus daar ga ik eerst even van genieten! De kleding loopt niet weg En het aanbod blijft! Ik ga de desbetreffende personen snel meer laten weten. Als er nog wat over blijft laat ik dat hier weten! Voor nu dus is het op. Ik heb nog wel wat rompers maat 56 over..maar ik wacht nog even het antwoord van iemand af die nog twijfelde. Zo gauw ik het af heb weten jullie dus meer. Groeten, Miranda
Hoi Miranda, Heb je de kleertjes allemaal al vergeven? Of ben je er nog niet aan toe gekomen om het te verdelen?
Ik kom er iedere keer niet aan toe......ga het snel echt doen! Kleding staat op zolder....en kan er zo niet meteen bij :S Staat een hoop zooi voor, dus moet echt ff tijd voor maken......pfffff...sorry!! iedereen die er op wachtte, ga echt snel pakketjes maken en dan iedereen nog ff mailen die iets zou krijgen!! Groetjes, Miranda
Zo...even een klein gedeelte gedaan...de reactie methode is voor degene die wat af hadden gesproken met mij bekend via pb...dus kijk en kies!! Dan kan ik wat makkelijker samen stellen. Wat er over blijft kan elk ander kiezen, dat word dan achteraf bepaald. het gaat nu nog even om de 74 alleen..die heb ik denk ik het meeste ook.....de rest komt eraan. Maar of dat vandaag nog gaat lukken..... Druk druk druk..... We starten met nummer 158 en 159.....
Dan komen 162 en 163.... Het witte shirt van 162 heb ik gewassen (alweer 1 jaar terug). En toen was het weer wit....helaas zag ik dat er nu weer gelige vlekken terug kwamen. Bij het wassen de vorige keer ging alles eruit met wat vanisch, dus misschien helpt dat nog een keer...anders altijd goed om lekker in vies te worden met schilderen ofzo
En dan komen 164 en 165.... Even uitleg erbij : Foto 164 een zomer jasje en een zomer/lente/herfst jas met vest wat eruit kan worden gehaald. (de jas zelf is alleen gewassen niet gedragen, het vest wel meerdere keren). Foto 165 een jurkje met los shirt (op de mouwen van dit shirt zitten groene verf vlekken...leuk KDV.....kreeg ze er niet meer uit, maar het is nog goed draagbaar!) En nog een 2de jurkje met hier ook een los shirt, het jurkje valt smal komt door de soort stof, het is geen zomer jurkje, te warm!