Dit is verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk. Ik blijf me bij deze nieuwsberichten echt maar afvragen waarom zulke mensen in godsnaam kinderen hebben.
Echt verschrikkelijk! Kan er niet bij met mijn verstand...... Mijn dochter heeft een schaafplek op haar been die steeds weer stuk gaat, dat vind ik al zo rot voor haar, laat staan dat ik haar iets aan zou doen als dit..... Onbegrijpelijk......
Wat een ongelofelijk *** wijf zeg!! Echt waar, hoe kun je dit je kind aan doen. En voor wat? Aandacht? Hoe ziek ben je dan! Dat mens moet je opsluiten en nooit meer in de maatschappij laten. Dat soort mensen verdienen niet om deel uit te maken van onze maatschappij. Ik word zo boos van dit soort berichten! Zo woest! Mijn manneke was laatst hard gevallen Over een stukje stoep wat iets hoger laag waardoor hij zijn teen helemaal openhaalde. ik heb serieus mijn tranen moeten inslikken. Ik wou hem niet overstuur maken. Maar wat deed het zeer om hem pijn te zien hebben. Ik kan me ook niet voorstellen dat je bewust je kind pijn kan doen. Ik snap het gewoon echt niet.
Afschuwelijk Doet me ook denken aan het kindje hier toen op het forum ( Dawn...) met kanker...die persoon verzon ook allemaal rare verhalen om erover te kunnen schrijven. Gelukkig was dat met een fictief kindje
gerem rip voor de kleine jongen zo zieke moeder en zo erg moeten leiden voor de aandacht van moeders. hoop dat ze tegelijk gesteriliseerd word deze mogen geen kinderen krijgen.
heftig Heb zelf 2 kindjes die chronisch ziek zijn. Ben ook lid van een facebookpagina voor ouders waarvan de kindjes ziek zijn maar nog geen diagnose hebben. Voor ons moeders van zulke kindjes is het denk ik wel een van onze grote angsten dat we er zelf van beschuldigd worden dat we onze kids opzettelijk ziek maken ( gebeurd wel vaker zulke valse beschuldigingen door artsen en hulpverleners ) De gedachte alleen al dat mensen denken dat we dit onze kids aandoen is al verschrikkelijk. Laat staan dat er ook echt een moeder is die het daadwerkelijk doet bij haar kind......te erg voor woorden
Net als die moeder die verpleegster ook was ,ze gaf haar kind een hart stilstand,belde de ambulance en voor ze er zijn reanimeerde ze haar kind,zo kwam zij altijd over van de moedige moeder en goede verpleegster die haar kind optijd kon redden,maar na de zoveelste keer lukte het haar niet meer om haar kind te reanimeren.en zo hebben de dokters ondekte wat ze jaren haar kind aandeed
De titel van het artikel vind ik al afschuwelijk. Ik kan zoiets echt niet lezen. Dus heb het ook niet aangeklikt. Maar wat vreselijk. Wat zijn er toch afschuwelijke mensen op de wereld!
Echt ziek! Kan er met m'n verstand gewoon niet bij dat iemand z'n eigen kind zoiets aandoet. Met dit soort verhalen vraag ik me echt af waarom er geen familie is die ingrijpt.
Ik las daarnet hier op de forum ivm action zonnebrand creme ,dat dit ook zo een gek wijf is die graag in belangstelling sta en haar kinderen vanalles aandoe ,iemand op dit forum ken iemand die haar persoonlijk ken.zo las ik het .en dan zijn er vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen die vol liefde zitten ,en zulke psychopaten ..... !!! ! Woedend maak mij da .als ze alleen hun eigen graag zie waarom maken ze kinderen ! Koopt u spiegels kunnen ze elke dag zich meermaals bewonderen die gekke !
Nou volgens mij had ze die verhalen gekopieerd van een moeder uit Amerika die wel degelijk een kindje met die ziekte had en daar ook aan is overleden. Dus het was niet verzonnen, allemaal echt gebeurd. Zo heb ik het begrepen. Maakt het natuurlijk niet minder erg, want ik vind het eerlijk gezegd nog veel erger. Ik heb vroeger een buurvrouw gehad die verzon ook allerlei dingen om aandacht te krijgen. Die legde zelf gipsverbanden aan. Terwijl er niets aan de hand was. Die mensen hebben heel hard hulp nodig. Verschrikkelijk dat er een kind de dupe van is geworden.