Co-sleeper

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door EdN, 24 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik ben op zoek naar een co-sleeper (niet het bekende Ikea-bedje), en dan bij voorkeur 1 die niet al te groot is, maatje wiegje zeg maar. Wie heeft er 1 en waar heb je die gekocht? Ik vind natuurlijk wel heel veel dingen via Google, maar het zijn allemaal een beetje onbekende sites, dus ik vind het wel prettig om ervaringen te lezen.

2. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Wij gaan een kopen op bed4baby.nl 105€ incl matrasje

misschien heb je er wat aan:)

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Heb je al bij die duitse webwinkel gekeken, iets met waltz?

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Bedankt dames, ik ga ze even bekijken. Dirksmama, die Duitse winkel krijg ik inderdaad steeds als 1 van de eerste google-hits, maar ik heb eigenlijk nog nooit wat in Duitsland besteld, heb jij ervaring met die winkel?

5. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Banywalz is een prima webwinkel al weleens iets besteld. Wij zelf gaan voor de Aanschuifbedje Troll - cosleeper

vind het wel jammer dat je dit bedje niet in een winkel kan bekijken.

6. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wij hebben de bednest, te bestellen bij ikbenmama.nl. Fijn ding en kan ook ingeklapt worden etc.

7. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Wij hebben een co-sleeper van Marktplaats gehaald. Deze was van het merk Babybay. We hebben de Midi, dat is een mooie maat ter grootte van een wieg.
    Ik vind de Bednesten ook reuze mooi, maar was me te duur.

8. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik heb een groot ledikant of hoe dat ook in het Nederlands heet 140 x 70 cm, zeikant eraf. Double of kingsize laken over zijn matras over ons matras gespannen. Hij is nu 5 maanden en we co slapen zeker nu een maand of 3 bewust en aangezien hij niet an de wandel gaat en ik helemaal op hem ingetuned ben werkt dat prima. Ik was te laat om te investeren in een co slaper, in eerste instantie had ik een bed gekocht waar de zeikant omlaag kon maar die heeft de man gesloopt tijdens het uitelkaarhalen.

9. Rosalinde

Rosalinde Actief lid

24 jun 2013
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees ook even mee, want ik zou dolgraag een co-sleeper gaan gebruiken, maar aangezien we van familie zowel een wiegje als een ledikant aangeboden hebben gekregen, voel ik me bezwaard om zelf dan nog iets te kopen.

Deel Deze Pagina