Heel triest

Discussion in 'De lounge' started by lover, Jun 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lover

lover Bekend lid

Jun 12, 2006
    851
    0
    0
    Lieve Meiden,

:cry: :cry: :cry:

Wie weet een goede adres voor onze poes en kater?
    We hebben een zwart/witte kater(geholpen) en een rode poes Garfield.
    Zijn kinderen gewend en houden wel van buiten spelen.

De reden dat wij ze weg moeten doen is :cry: :cry:
    Door flinke buuren ruzie die uit de hand is gelopen.(k*t Buren)
    Ik en me poezen worden bedreigt en we hebben zeker politie werk van gemaakt.
    De spanning loopt zo hoog dat de poezen binnen geen leven hebben.
    Ik ben zo bang dat mijn buurman ze echt afmaakt wat dat zie ik hem rustig doen.
    Ik wordt gek van de hitte hier in huis geen raam kan open anders piepen de poezen er uit.
    De ruzie is zo hoog op gelopen dat wij geen ander oplossing zien de poezen weg te doen.
    Met heel veel verdriet zoeken wij een goed tehuis.
    De zwarte/witte kater lijkt op felix(kattenvoer)
    En de rode poes de naam zegt het al op garfield.
    Katten zijn echt aan het vermageren door de stres want hebben zo geen leven ik hoop dat er iemand is die hun leven wil redden anders zijn wij genoodzaakt ze naar een dierenasiel te brengen en daar hebben ze helemaal geen leven.

Ik hoop dat er iemand is of dat jullie iemand weten die ze weer een gelukkig leven kunnen geven.
    Ze zijn 5 en 4 jaar en houden van knuffelen en liggen graag lekker bij je op schoot.

We zijn echt radeloos meiden en we hebben een hart voor dieren maar deze ruzie was te erg.

:cry: :cry: :cry: :cry:

Lover :cry: :evil:

Foto zie album

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Hoi Lover,

Ik kan je helaas niemand adviseren maar ik wilde ff kwijt dat ik het echt kl^&(%^$&*te vind van die buurman is hij niet helemaal goed in zijn hoofd ofzo :( Volgens mij is hij niet helemaal goed :(

Maar ja ik wil je veel succes wensen en pfoee wat ingewikkeld ik bedoel ik zou zeggen hb gewoon sch*^t en blijf ze gewoon houden maar je weet maar nooit wat zo een raar mens kan uitspoken en dat ze nu de hele dag binnen moeten zitten is ook niet echt leuk voor hun.

Nou meid ik wens je heel veel succes

3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

Aug 23, 2006
    1,714
    0
    0
    zuid holland
    Sorry meis, zou je graag helpen maar heb zelf al een katertje en die heeft zelf zoveel aandacht nodig, kan ik em niet aan doen. Zeker niet met beebje op komst :rolleyes:

Wil je wel heeeeel veeeel sterkte wensen! En lijkt me vreselijk om zo'n beslissing te moeten nemen!
    Hoop dat er snel iemand voor jullie poeze beesten wil zorgen!
    Suc6 ermee

4. joyce

joyce Bekend lid

klote voor je.
    ja je hetb van die k*t mensen sommige zijn zo erg dat ze kattengif in hun tuin gooien :evil:

5. lover

lover Bekend lid

Jun 12, 2006
    851
    0
    0
    Ja dat doet hij dus rustig.
    Zelfs nu hebben zei het op mijn kinderen gemunt.
    De kat was prongeluk naar buiten gegaan en sprong op de schutting dus mijn zoontje gooide beetje water om hem daar weg te lokken van die katten haaters en wat denk je vloog de buurman mij zowat aan zeg.
    En jou gestoorde kinderen maken overlast haha zei niet dan drank orgel.
    Dus mijn kinderen hadden het nu ook gedaan.
    En nu willen hun er voor zorgen dat mijn kinderen uit huis worden geplaatst.
    Ja heb nu eenmaal kinderen met adhd(hebben leer en concentratie problemen)die maken nu eenmaal meer herrie dan gewoonen kinderen.
    Maar trouwens welk kind is nog stil niet dan.
    Van een huilde baby zeg je toch ook niks.
    Dus liep weer flink uit de hand ben het nu zo zat dat ik er werk van gaat maken moeten even kijken waar ik het beste kan doen zal er voor zorgen dat zei flink gaan boete.
    Ene hij kan helemaal niet met zijn kind omgaan die bij zijn exvrouw zit die zie je nooit komen dus wie is er slecht voor de kinderen.
    Het zijn mensen joh die zelf helemaal gek zijn en andere graag gek maken.
    Nou wie het laaste lacht lacht het hardst en dat ben ik.

Sorry meiden moest ff me hard luchten.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Naast zulke mensen zou ik niet willen blijven wonen, maar misschien ben je genoodzaakt om daar te blijven wonen? Anders zou verhuizen nog een optie kunnen zijn? Kan je je katten houden en je bent van je buren af. Anders veel sterkte met het zoeken naar een nieuw baasje, voor de vakantieperiode zal dat wss. wel erg moeilijk zijn.

7. stiekel

stiekel Bekend lid

ja lekker zeg zo'n buurman.
    wij hebben hier ook zo'n persoon wonen weet alleen niet wie jammer genoeg.
    want ook wij hebben katten waarvan er drie nooit buiten komen.
    nu is ons 3 weken terug een kat ontsnapt en die kwan eer gister weer binnen sluipen.
    zei het wel met een kogel in zijn neus.
    dus wij hebben hier iemand die op katten schiet want onze kat was al de tweede met een kogel.

groetjes sandra

8. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,290
    263
    83
    Nogmaals contact opnemen met de politie, Je mag toch niet zomaar bedreigt worden mens en dier niet.
    Schandelijk dat je ze door zo`n vent moet wegdoen geen woorden voor.
    Succes ermee.
    LIEK.

9. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Naast het feit dat hij je katten heeft bedreigd, begrijp ik dat hij nu ook jou en je kinderen bedreigt?

Ik zou idd een aanklacht bij de politie indienen! Issie nou helemaal gek geworden!

Overigens heb ik al 3 katten, helaas, dat is meer dan voldoende hier ...

10. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wat een *&^&*^*^( buurman zeg.
    Ik kan je helaas ook niet helpen. Hebben al 3 katten.

11. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Zoals hiervoor al gezegd, hier moet je aangifte van doen bij de politie.
    En de volgende keer als hij je weer aan vliegt, gewoon de politie laten komen.

Als ik jou was zou ik voor rust kiezen en lekker verhuizen.
    Dan kun je je katjes houden en hebben jij en je kids geen last meer.

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Wij hebben ook al 2 katten trouwens..
    Maar waarom kunnen ze niet binnen?
    Mijn katten komen ook nooit buiten, ja soms op het balkon. Maar dat gaat prima..

13. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Ik ben allergisch voor katten dus kan je niet helpen. Maar ik vind het verschrikkelijk wat je buurman doet. Wat een rotvent! Het is heel verdrietig dat je je katten weg gaat doen vanwege die buurman, maar je doet je kinderen toch ook niet weg nu je buurman het op hen gemunt heeft? Ik zou aangifte doen van bedreiging, gewoon wekelijks of dagelijks als het moest. En ook van dierenmishandeling.

Desnoods verhuizen, ook al begrijp ik wel dat je je niet weg wilt laten pesten, maar dit lijkt me voor je kinderen ook geen goede situatie.

Kun je die buurman niet op marktplaats zetten?

14. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Die wil niemand hebben joh!

15. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    kattenboederij is een optie

16. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Denk er heel goed overna, dat je later geen spijt krijgt van deze beslissing .....

Moeilijk hoor.

Zou idd ook aangifte doen, dit kun je niet accepteren joh, is gewoon gevaarlijke situatie.

Maar hou poesjes nog even vast en probeer te praten met elkaar. Misschien kunnen julie er nog uit komen? Of is het echt te laat? Wil je daar zelf nog wel blijven wonen dan?

17. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Zeker triest, die vent zal wel niet goed bij zijn hoofd zijn als hij je katten wat aandoet... maar daar ben jij niet mee geholpen :(

18. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,149
    0
    36
    hebben jullie geen wijkagent of buurtregisseur?

aangifte doen bij de politie is wel gauw gedaan maar meestal doen ze er niks mee omdat ze er gewoon weg geen tijd voor hebben en de prioriteit vaak bij andere zaken ligt, maar een wijkagent is er expliciet voor de wijk en de buurtbewoners. vaak kan het opgelost worden door afspraken te maken in bijzijn van de wijkagent. en zo niet, dan is deze wel op de hoogte van de problemen en maak je meer kans dat de politie er werk van maakt i.s.m. de wijkagent. je bent dan zeg maar even een stapje verder als dat je op eigen initiatief aangifte gaat doen.

succes!

19. Patries

Patries Actief lid

Feb 22, 2006
    127
    0
    0
    Kun je niet een ren in de tuin maken voor de poezen?
    Probleem opgelost lijkt me ;)

En heeft ie niets te zeuren over jullie honden?

20. sim

sim Niet meer actief

jemig zeg, wat erg dit! dit is echt dieptriest dat je je dieren weg moet doen voor een buurman! ook zielig voor je kinderen, want die zijn neem ik aan ook gehecht aan de dieren.

het klinkt radicaal, maar is verhuizen echt geen optie? op deze manier zijn jij en je kids toch gevangenen van je eigen huis!

je hebt toch al vaker problemen gehad met die buren, was de politie toch al van op de hoogte, zou je niet meer druk bij hun er achter kunnen zetten, als je katten wat overkomt is het wel duidelijk wie er achter zit.

heel veel sterkte meid, vreselijke situatie dit!

Share This Page