ik ben ook nog wakker, puur toeval, normaal ben ik om deze tijd al lang uitgeteld pfff ben ook kijken zometeen veel kijkplezier allemaal
Ik heb heel kort even gekeken. En het is echt de film die ik heb. Ik vind hem peroonlijk mooi gemaakt. Liefhebbers die hem ook willen kopen. Hij's te vinden onder bovenstaande link op bol.com. Ik kocht hem zelf bij de v en d.
Ik heb heel kort even gekeken. En het is echt de film die ik heb. Ik vind hem peroonlijk mooi gemaakt. Liefhebbers die hem ook willen kopen. Hij's te vinden onder bovenstaande link op bol.com. Ik kocht hem zelf bij de v en d.
hehe, gelukkig heb je dat in het echt niet gedaan Ruby Ik vond hm mooi om te zien, alleen op dat tijdstip ontging me sommige info over de cellen en chromosomen met allerlei moeilijke benamingen hihi
kan niet wachten op het volgende deel, ik vond het mooi om te zien hoe de bevruchting plaats vond kunt echt zien dat het dan al een heel gevecht is en dan die ontwikkeling mooi hoor
hahahaha! In slaap gevallen tijdens de bevruchtig Ik heb het ook gekeken een stukje maar ik was zoooo moe dus heb t niet afgekeken. Wel mooi om te zien vond ik wat ik er van heb gezien!
Heb het ook gezien, erg interessand Toch anders dan een wonder van een nieuw leven. Ga volgende week zeker weer kijken! jessica
Ik heb het ook gezien, hoewel ik op het einde amper mijn oogjes kon openhouden. Was leuk om te zien, wat zich binnen in je lijf allemaal afspeelt!
Ik heb het ook gezien. Ik vond de verfilming van de bevruchting etc wel mooi gedaan. En het koppel dat ze volgen vind ik ook interresant. Alleen vind ik de praatjes tussen door wel een beetje langdradig. Erg medisch.
ok dan. komt niet zo heel vaak voor dat iets nieuws eerst op dvd uitkomt en dan pas op tv. Ik heb t trouwens gemist, vergeten
Zeg dames ik zag het toevallig dinsdag avond op de buis en de hele serie is ook op dvd want ik heb m hij heet "het leven voor de geboorte ..... Het is een ontzettende mooie dvd en erg ontroerend ..... l.sybje