Ik ben benieuwd hoeveel jullie per jaar betalen aan WATER? We hebben nl de rekening gehad en over een 1 jaar betalen we in totaal 400 euro. (met 2 personen) Volgens mij is dat best veel of niet? (in totaal 136 m3 verbruikt)
ehh ik betaal ff denken iet van 90 euro per 2 maanden dat is dussssss zo'n 450 per jaar en ik betaal nu te weinig blijkt uit de eindafrekening, ik vind het niet veel dus, of ja misschien ook wel, ik heb 4 kinderen en een wasmachine en vaatwasser die continu aanstaan en bad en douche...
: OK. Net even op de rekening gekeken. Wij hebben 143 kuub water verbruikt en hebben daar 300 euro voor betaald. Wij zijn met zijn tweetjes en hebben een vrij grote tuin 125 m2, waar we in die droge zomer toch vaak het (nieuwe) gras of beplanting moesten redden.... 100 euro meer betalen voor 136 kuub is dan best duur idd. Vreemd dat dit zo erg kan verschillen in Nederland (of België).
betaalde 151 per 2 mnd en na afrekening betaal ik nu 41 per 2 mnd of dit wel genoeg is betwijfel ik maar tis het gemiddelde van wat ik afgelopen jaar gebruikt heb 151 was inschatting omdat we er vorig jaar zijn komen wonen en daarvoor zat het bij de huur in (flat)
Oei... wij doen dus echt iets verkeerd......... wij betalen 41,00 per maand, dus 492,00 per jaar. En wij zijn toch ook maar met ons tweetjes. Nu zijn we wel een jaar geleden naar dit huis verhuisd en de mensen die hiervoor woonden hadden zowel een giga elektra/gas rekening als een waterrekening... Ik hoop wel dat dat dan flink gaat zakken. Op de site van milieucentraal.nl stond het volgende: Een huishouden gebruikt per jaar gemiddeld 124 m3 water. Afhankelijk van de prijs van uw waterleidingbedrijf kost dit per jaar gemiddeld 175,-. iets gaat er hier niet goed
Heb net toevallig gister de afschrift gehad. Wat wij hebben betaalt over het hele jaar. Wij betalen 40 per kwartaal en krijgen 5 terug maar wordt verrekend met de eerste kwartaal. Wij hebben 71 m3 gebruikt het afgelopen jaar.
Ik betaal gemiddeld 400 euro per jaar.we hebben een flinke tuin met vijver en in de zomer hebben we een giga zwembad in de tuin.Dacht dat het wel meeviel met de prijs? Liefs,Claudia
wij ( met zijn tweeen) betalen 65 euro per kwartaal. dat is dus 260 euro per jaar en dan 1 keer in het jaar de verontreinigingsheffing en ingezeteneomslag en dat is bij elkaar 164 euro. Dussss per jaar betalen wij 424 euro
Ach nou ik vind het anders nog betaalbaar het gebruik van water vergeleken met de belachelijke stroomprijzen, een heel zwembad vullen kost net zoveel als 1 kopje koffie zetten zowat
@Maisy,idd die gas/electra prijzen das een ander verhaal!Nu we het er toch over hebben ben nieuwsgierig wat betalen jullie gemiddeld?Wij betalen 166 euro per maand. Liefs,Claudia
Wij betalen 31 per maand, dus dat is 372 per jaar. Wij hebben een flinke vijver die 's zomers regelmatig bijgevuld moet worden en verder is mijn man dol op spelen met water, dus hij loopt altijd de hele zomer de tuin te besproeien enzo... En dan natuurlijk iedere dag douchen, wasmachine en vaatwasser, duobadkuip, mmm, het valt mij eigenlijk nog wel mee! Groetjes, Anakin.
Wij betalen ook zo iets. 40 euro per kwartaal en daar zit alles in. waterverbruik waterbelasting vastrecht.