Vanavond begint Fort Boyard weer!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    hier vonden we het ook flink tegen vallen het was het allemaal net niet, weten we ook weer dat we dat niet nog ene keer op hoeven te zetten :D

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vond het commentaar van de presentators irritant. Het 'jouw team/ mijn team' .. Ik wist echt niet welke presentator er bij welk team hoorde. En ook érg jammer dat tegenwoordig de spelers niet meer achter blijven in het spel als ze te laat zijn... Dat vond ik vroeger zo vréselijk voor de deelnemers... dat ze achter moesten blijven. Dus dan voelde je nog éxtra die druk.

Ik vond het dus net wat te simpel. De tovenaar herinner ik me niet eens meer :p ?

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik kijk ook regelmatig de franse versie, niet dat ik er wat van versta ofzo maar die vind ik nog steeds leuk!!! Ook de oude man is daar gewoon nog!!!

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    This is the moment... Je had de blik van mn man moeten zien whahahahahahahahaha

5. Ik vroeg het me inderdaad ook al af of mensen die de opdracht niet op tijd voor elkaar kregen nu wel of niet achter moesten blijven. Die Ron Link (Tarzan..) ging behoorlijk snel op zijn snufferd, die had dus eigenlijk achter moeten blijven.
    Een tovenaar kan ik me niet meer voor de geest halen. Die kleine mannetjes weer wel :D

Ik vond het wel leuk om weer te zien. Moedig hoor wat ze allemaal doen! Ik zou er echt wel 3x over na moeten denken, haha.

6. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ik vond het ook echt vies tegenvallen. 20 jaar terug kregen ze een tijdslimiet van 40 minuten om 4 sleutels te krijgen d.m.v. de opdrachten en zo ook codewoorden binnen te halen, die konden ze ook krijgen via de "tovenaar". Met deze codewoorden kreeg je uiteindelijk een woord die met al die codewoorden te maken had. Bij de leeuwen lag er in de vloer een groot vlak met allemaal letters, daar moesten ze op de letters gaan staan van dat woord. Pas wanneer ze het juiste woord hadden ging die kraan open met al dat geld wat naar beneden viel. Was het woord fout, hadden ze pech en hadden ze niets.

En inderdaad ook erg jammer dat de deelnemers niet achterblijven als ze de opdracht niet op tijd gedaan hadden.

Dus ik kijk wel weer naar de afleveringen op youtube.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja ze hadden die Ron Link gewoon in die kamer achter moeten laten. Vond het ook wel makkelijk dat hij er gewoon weer uitkon met strafpunten.

Deel Deze Pagina