Inbreker bloedt dood door eigen mes - RTL Nieuws.nl Euhm oke.. Het eerste wat ik dacht was Eigen schuld, dikke bult.. maar toen ik verder las dacht ik echt van.. Hoe krijg je DAT nou weer voor elkaar.. Jeetje zeg.. Zit echt met opgetrokken wenkbrauwen nu.. Weet niet zo goed wat ik er verder van moest vinden.. Maar dacht deel het even hier! Edit: Het is hier 10 min. vandaan.. Dus vandaar dat ik toen ik het hoorde op de radio gelijk ging googlen.
Hij had het mes dan waarschijnlijk onder zijn broekband of riem gestopt en bij het kruipen is het in zijn lies geschoten (of eigenlijk gestoken, dan), lijkt me...? Wel sneu voor die man. Als hij alleen maar uit de afvalcontainer wilde jatten, dan vind ik het niet echt een 'eigen schuld'-situatie. Als je bij iemand thuis inbreekt of iemand op straat berooft is het weer anders, hoewel dan nog iemand het niet verdient zo dood te gaan, vind ik. Treurig.
Ben het met je eens hoor MVS.. Dacht alleen toen ik de titel las: Eigen schuld dikke bult.. Maar wat ik zeg, daarna had ik wel zoiets van HUH.. Het lijkt bijna een broodje aap verhaal, zo apart! Hele bijzondere samenloop v. omstandigheden.. Maar hopen dat hij nog een lekker hapje heeft gegeten..
Vind het eigenlijk een beetje raar om hem een inbreker te noemen...Volgends mij is iets uit een afvalcontainer halen niet illigaal want de spullen die erin liggen daar is dan toch afstand van gedaan? Diep triest dat iemand zo in nood zit dat hij zn eten uit een afvalcontainer wil halen. Nog triester dat hij daar bij sterft..
ja eten stelen vind ik eigenlijk niet echte misdaad te noemen, als je honger hebt moet je toch eten en als je weggegooid eten dan "steelt" vind ik dat wel meevallen, in elk geval lang niet zo zwaar wegen dan spullen stelen zoas tv's geld e.d. Het is een apart verhaal en triest om zo aan je einde te komen..
Ja vond het zelf ook een aparte titel.. Had man bloedt dood door eigen mes een passendere titel gevonden!
Precies zoals ik er ook over denk! Heel sneu. Wie weet had de man ontzettend honger, geen eten in huis, geen geld om t te kopen en was dit zijn enige manier om aan levensmiddelen te komen. Heel sneu als je dan op de koude straat in je eentje ligt dood te bloeden. Het is misschien wel iemands Opa, Vader, Man, Ex-man, Vriend of wat dan ook.
en ik ook niet. en het is niet eens stelen! het is afval wat mensen vrijwillig hebben afgestaan en dus is het van niemand meer
Wat een rare opmerking. Heb je het nieuwsberichtje gelezen? Als iemand eten uit een vuilcontainer moet stelen, dan vind ik een gepaste straf niet de dood.
Nou geloof ik niet in God maar vind dit wel een rare opmerking Die man wilde eten uit de afvalcontainer halen...dat is toch ontzettend sneu?
Meid, wat een misselijke opmerking zeg. Heel sneu dat je hier zo over denkt. T zal nogmaals maar een geliefde van je zijn die eenzaam en koud heeft liggen doodbloeden.
Maar als hij alleen maar eten wilde pakken uit een afvalcontainer, wat dus redelijk onschuldig is,waarom had hij dan een vleesmes bij zich?? Vast niet om een appeltje te schillen.
Had het er gisteren idd nog met vriendlief over. Vind het maar een apart verhaal.. Maar wel sneu idd dat hij zo aan zijn einde heeft moeten komen terwijl hij waarschijnlijk enkel opzoek was naar eten.. Het kost toch behoorlijk moeite om een mes in je slagader te krijgen zonder dat je daar ook maar iets van merkt.. Plus het moet wel een behoorlijk mes zijn geweest en waarvoor heb je dat bij je.. Maarja discussie kan gaande blijven. Hoop dat de man in vrede rust en vreselijk dat hij zo aan zn eind heeft moeten komen!