Nou met een junidochter en een julikindje op komst zit ik vast goed . Edit: ow zie dat juni niet meetelt haha, nou dan is dochter hopenloos verloren
hihi, juli, aug en sept tellen mee ikzelf ben van juli en manlief is van feb, dus die hoort er niet bij hahaha
Shit! Is mijn hele MBO opleiding niks waard! Nou dit gezin is hopeloos verloren hoor..Kleine L. in december, ik 2 dagen erna en manlief in Februari...
oje manlief en ik bakken er helaas dus niets van... maar onze Chiel maakt alles weer goed, wat een opluchting
Goh wat toevallig dat ik dan hoogzomer 24 juli geboren ben hahaha.... Vind trouwens september geen zomer meer...maar eerder najaar... Echt zomer is voor mij juni,juli en augustus.
Ik ben 2 Juni geboren mijn zoontje 30 Juni en mijn man 29 Augustus, dus eigenlijk telt alleen de datum van mijn man mee
In sommige landen is het altijd winter en daar wonen toch een hoop slimme mensen. Wat een onzin zeg. Einstein was trouwens van maart.
Maar volgens mij gaat het niet om het jaargetijde het gaat om wanneer het schooljaar start. Maar ja of het nou persee goed is voor een kind om meteen als net (geen) 5 jarige in groep 2 te starten weet ik nog zo net niet hoor. Maar goed als het onderzoek het uitwijst zal het wel zo zijn...