vanavond burenfeestje (maandag!)

Discussie in 'De lounge' gestart door Lara11, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WLE

WLE Niet meer actief

Ik zou het ook geen probleem vinden.
    Mijn buren aan de ene kant hebben twee puber kids en die maken echt heel wat kabaal van sochtends vroeg tot savonds laat en zeker nu het vakantie is.
    Mij stoort het niet staan ze teminste ook niet elke keer hier aan de deur als wij eens wat hebben!

Maar aan de andere kant die buren staan bij minste of geringste al aan onze deur.. onze barbeque rookt te veel en de vuurkorf stinkt, onze honden blaffen te vaak en ik loop te hard de trap op enz enz. Die hebben echt overal wat over te zeuren en geloof me ik leef daar door soms echt beperkt.

Ik zou het gewoon laten ze hebben je netjes iets laten weten en dan zou ik vanmiddag desnoods oordopjes in huis halen voor de volgende keer! :)

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik moest even heel hard lachen want ik woon in friesland hahahaha en hier zijn de buren ook vandaag weer aan het timmeren en boren ach leef en laat leven,

ben ook wel benieuwd hoe het feestje is geweest :):)

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier zaten we vannacht rechtop in bed omdat er een man was die iemand wilde neersteken zo ongeveer onder ons slaapkamer raam, dan heb ik liever een feestje hoor! ;) en wij kregen niet eens een briefje van te voren! ;) nee even zonder gekheid het is goed afgelopen hoor.. maar om ot te blijven ik zou het niet erg vinden als iemand een feestje geeft, kind slaagt maar 1x natuurlijk!

4. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik zou er wel een probleem mee hebben. Bij ons gaat de wekker om 6.30 en ik trek zo'n kort nachtje echt niet. Ik nsap uberhaubt niet waarom mensen geen zaaltje huren als ze van plan zijn om harde muziek te gaan draaien. Onze buren hadde elmatig een feestje (nu niet meer omdat we buurtbemiddeling in hebben geschakeld en de gemaakte afspraken ondertekend moesten worden) en dan hadden ze de muziek zo hard aan dat wij daar in ons eigen huis overheen moesten schreeuwen om onszelf verstaanbaar te maken. Echt niet leuk en ook de kinderen raakte compleet over hun toeren (oudste heeft een zware vorm van adhd en kan dat soort prikkels absoluut niet handelen en wordt gruwelijk driftig).
    Ik moet zeggen dat ik hierdoor echt een overkill heb van buren feestjes (gelukkig wonen we op een hoekhuis) maar mijn nekharen gaan er echt wel van overeind staan van hoe makkelijk mensen denken over (flinke) geluidsoverlast.
    Harde muziek, zolang je het lekker binnen je eigen muren houdt heb ik er geen problemen mee. Kunnen we niet meer slapen, elkaar niet meer verstaan, eigen radio/muziek niet meer verstaan dan gaat het te ver.

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    vind de tolerantie grens van tegenwoordig ver te zoeken, dan moeten we maar een hutje op de hei gaan wonen ;) nergens last van! Het is nou eenmaal zo dat de meesten van ons geen riante villa hebben ;) en ach als je buren het nou iedere dag doen denk ok vervelend, maar wat maakt een feestje nou uit? En ik vind het inderdaad ook een onzin waarom moet het altijd in het weekend? Hier zijn onze buren al 2 jaar aan het verbouwen, achter ons staat een school , tja wordt ik daar elke dag vrolijk van nee, maar ja thats life!

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    En, hoe laat hebben ze het gemaakt?

Deel Deze Pagina