zijn er nog meer stevige dames ?

Discussie in 'De lounge' gestart door imjustmyself, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

pff gisteren stond ik in de winkel een bh te passen.
    Totdat ik me helemaal suf ben geschrokken.
    In korte tijd 20 kg aangekomen door de hormonen.
    En uiteindelijk spontaan zwanger.
    Natuurlijk snap ik dat je met 12 weken een buikje kunt hebben:)
    En dat vind ik ook helemaal niet erg!
    Maar waar ik wel van baal zijn mijn behoorlijke heupen en stevige kont.
    Mijn vriend die heeft er geen problemen mee integendeel die vind het helemaal super :D
    Zijn er toevallig nog meer meiden waarbij de man het ook mooier vind dat je wat steviger bent?
    En hoe ga je hier zelf mee om?

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Hier hetzelfde. Ben nooit de dunste geweest, maar inmiddels wel wat zwaarder dan toen we elkaar leerden kennen 6 jaar geleden.

Mijn man houd er wel van dat ik wat steviger ben :D
    Uit zichzelf zegt hij vaak lieve dingen over hoe ik eruit zie!
    Terwijl ik het er zelf nog wel eens moeilijk mee kan hebben, maar dat hij uit zichzelf (en dus niet als ik weer eens klaag over mijn gewicht:p) er complimenten over geeft helpt me wel.

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Yep hier ook stevig.. Vriendje kent me niet anders.. Ben ook eigenlijk altijd wel zo geweest.. Hij vindt het volgens mij ook echt geen probleem.. Bij hem voel ik me mooi en sexy dus das het belangrijkst! :D

4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik ben ook iest stefig. Toen we elkaar leerde kennen was ik super dun. Maar dit vind ie fijn. Heeft ie wat vast te houden zegt ie dan. :D
    Ben er zelf alleen niet heel erg blij mee.:(

5. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

Ik woog altijd rond de 72 kg (bij 1.78) en soms rond de 70 kg. Dit was toen ik nog bij mijn ex was, die vond het vreselijk als er ook maar iets teveel aan een vrouw zat....stond zelf ook altijd in de sportschool...

Toen ik van hem gescheiden ben heb ik een rottijd gehad en kwam binnen no time 10 kg aan (emotie eter:x).
    Ik vond dit eerst vreselijk maar toen kwam ik mijn huidige man tegen. Hij houdt van rondingen en vind mij mooier zoals ik nu ben dan toen ik veel minder woog. Wat een verademing zo'n man!

Nu ben ik zwanger en hij vind het ook super om te zien hoe mijn buikje groeit. Hij heeft mij echt laten inzien dat het niet gaat om hoe je eruit ziet maar om wie je bent!

6. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was voor mijn zwangerschap een maat 42-44 bij 1. 80m. Maar mijn man vind mij prachtig dat zegt hij ook heel vaak. Dat ik niet zo onzeker moet doen omdat hij me zo mooi vind en geen reden ziet waarom ik me onaantrekkelijk voel. Ik geloof hem ook oprecht als hij me complimenten geeft.

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik ben ook niet de slankste maar volslank zeg maar.....misschien was ik wel wat slanker toen ik mijn man leerde kennen maar echt niet heel veel slanker.

Mijn man houdt niet van slanke dames, dus dat scheelt.....hij houdt van een beetje houvast zeg maar hahaha:D

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn man houdt van mij door dik en dun... letterlijk! :)

9. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Hier ook! ben altijd al stevig geweest en we zijn dit jaar 11 jaar samen en twee kinderen rijker. Ben bij de tweede 20 kilo aangekomen, maar ben nu op het gewicht wat ik was toen ik zwanger was van de eerste. Het maakt mij niks uit als ik zo stevig ben, zolang ik maar gezond ben.
    Oow en Ts jou onderschrift, dat gedichtje stond op ons geboorte kaartje van de eerste ;)

10. Linana

Linana Niet meer actief

Mijn vriend houdt ook van mijn rondingen :D
    Ik heb niet echt een buik ofzo, maar wel een klein bollinkje daar en die vindt hij geweldig (is lekker zacht zegt die;))
    Hij kent mij ook niet anders en hij zou het ook niet anders willen.
    Door hem hoef ik me ook niet onzeker te voelen, echt een topper die vent van me :D

11. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Een vrouw hoort een beetje stevig te zijn. Je moet wel een beetje "houvast" hebben :D
    Zo'n graten pakhuis is gewoon ten eerste geen gezicht en ten tweede moet je uitkijken dat ze niet breekt als je haar even knuffelt.

12. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Hier ook een stevige dame met een man die er juist van houdt :D
    Voor mijn zwangerschap was ik al best vol, en voor hem is dat geen probleem. Vindt ie lekker zacht zegt hij. Nu in mijn zwangerschap heb ik een nog vollere kont en borsten, nou hoor hem niet klagen. Integendeel juist, krijg regelmatig complimentjes van hem :D

13. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Mijn vriend vindt het heerlijk dat ik heup, tiet en kont heb. Heeft ie wat om vast te houden en meer om van te houden zegt hij altijd. Ik weeg 81kg bij 1,88m
    Hij complimenteert me vaak over hoe ik er uit zie, hij vindt me mooi hoe ik ben en zijn koosnaampje voor mij is dan ook schoonheid. Tjees, wat een klefferts eigenlijk haha.

14. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot 2 maand geleden was ik 30 kilo zwaarder dan toen ik mijn man leerde kennen. Nu 11 eraf, en ik wil toch weer terug naar de 25 kilo eraf. Mijn man maakt het weinig uit denk ik, als het maar niet uit de hand loopt, maar dat ligt meer qua gezondheidsproblemen die bij te veel kilo's komen kijken. Ik ben zelf mega gelukkig dat mijn aanpak nu werkt en ik werk me graag in het zweet om mijn doel te behalen, ik voel me zelf nl. echt niet prettig zo zwaar.

Maar problemen heeft mijn man er niet mee, nee.

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Sorry, ik ben slank en vind het spuugirritant om het woord gratenpakhuis te horen. En nee, ik breek niet als ik geknuffeld word.:x Zodra er iets wordt gezegd over een 'vollere' vrouw staat iedereen op zn achterste poten, we moeten allemaal medelijden hebben want ze kunnen er niks aan doen, want het zijn allemaal emotie eters.
    Maar er mag wel ongelimiteerd over 'gratenpakhuizen' gesproken worden.
    Ik vind het écht een k*tuitspraak!

16. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

hoi
    mijn man vind dikkere vrouwen veel mooier zegt hij.
    ik ben net op weegschaal gaan staan en weeg 79.3
    er moet nog 15 kilo af van mij,maar van mijn man hoeft dat niet.
    ik heb er soms zelfs wel moeite mee,want voor mijn kids woog ik 50 kilo,maar als ik naar mijn kindertjes kijk,boeit mijn figuur mij helemaal niks meer.
    groetjes

17. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    lekkere gevoelige opmerking. Ik heb jaren vruchteloos tegen ondergewicht gevochten. Is uiteindelijk vanzelf goed gekomen na een zwangerschap.
    En er breekt niks als je iemand met een laag bmi knuffelt hoor.
    En geen gezicht?! Er is zoveel geen gezicht op straat. Je hoeft niet overal naar te kijken.

Sowieso begrijp ik niet waarom iedereen maar een mening over ondergewicht moet mogen hebben, maar als je te dik bent ben je zielig. Komop he:x

18. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dat is toch niet stevig, das toch gewoon slank? :D

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ben ik, als vollere vrouw, volledig met je eens :) Beetje kort door de bocht geargumenteerd maar ik snap je gevoel wel.

Ik ben stevig en geen vetzak ofzo. Dus een slank/tenger iemand is ook geen gratenpakhuis.

20. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik ben ook stevig!
    1.66 lang en 70 kilootjes zwaar.

Vind het opzich niet erg hoor (hou gewoon van lekker eten), maar ik ben niet in proportie.
    Heb weinig borst, een buikje en vrijwel geen taille en dan gewoon slanke benen en een normale kont. (wel putjes vrij).

Gelukkig heb ik een vent die daar totaal niet mee zit en me gewoon mooi vind zoals ik ben :).

Deel Deze Pagina