Ik begrijp serieus niet wat iemand bezielt om zijn eigen kinderen om te brengen... Hier het nieuws 3 kinderen vermoord door hun vader, vader zelfmoord... Dagblad van het Noorden - Gezinsdrama Schoonloo: vier doden....
Las het net. Wat vreselijk weer! Dat je het zelf niet meer ziet zitten tot daar aan toe, maar je eigen kinderen ombrengen, hoe kun je! Zal dat (gelukkig) nooit kunnen begrijpen.
Waarom doen mensen dit, wat kunnen die kinderen hier aan doen?? En die arme moeder en hun familie. Echt verschrikkelijk!!!
Verschrikkelijk, voor alle nabestaanden. Hoe kan het zover komen dat je elkaar het licht in de ogen niet meer gunt en dan zelfs de kinderen met je mee t graf inneemt? Intens verdrietig dit.
Ik kan hier zo ontzettend boos om worden.. En ik weet dat het me niet helpt, maar toch.. Dat je de hand aan jezelf slaat als volwassen kerel, oke ga je gang maar. Maar van je moet je gewoon afblijven.. Arme moeder, familie, en de klasgenootjes, en vriendjes..
Waarom moeten onschuldige kinderen altijd de dupe zijn van hun ouders?! Ik begrijp dat echt niet... Dat die man zichzelf wat doet is zijn keus maar waarom ook je kinderen?! Vreselijk...
We leven in een verschrikkelijke wereld waar dit soort dingen gebeuren! Ik zit al de hele dag hier met een knoop in mijn maag.. Op nu.nl staat dat 2 van de 3 kinderen op de basis school zat.. wat dus inhoud dat 1 van de kindjes jonger was dan 4 jaar... Echt echt echt zo vreselijk triest... EN Woedend wordt ik.... Lafaard is deze man niet eens te noemen.
Geen woordm voor. Weer ouders die gingen scheiden waar kinderen de dupe van zijn geworden. Om te janken. Ze gunnen elkaar vaak het licht niet meer in de ogen en dan krijg je dit soort afgrijselijke dingen.
Ik kijk er gewoon niet meer raar van op. Het lijkt af en toe wel of de wereld gek is geworden. Ik begrijp alleen niet dat je zo'n hekel hebt aan je ex dat je de kinderen ook maar vermoord. Zielig voor de kinderen en moeder en overige familie die nu achter blijven.
Verschrikkelijk weer ... Waarom toch je kindjes meenemen?? Dat je zelf wilt gaan, oké ... maar neem geen andere levens met je mee.
Slepende scheiding reden van familiedrama Schoonloo - AD.nl Lijkt haast gewoon te worden in NL Vraag mij toch echt af of het in andere landen ook zo vaak voorkomt.. Want brr.. Nachtmerrie voor iedere ouder dat de andere ouder zoiets zou doen bij eventueel uit elkaar gaan of iets