Wie heeft er ook zo'n zin aan de lente??? Ik wel!! bij mij begint het in januari vaak al te kriebelen dan ben ik die duistere dagen, kou, nattigheid en treurnis zooooo zat!! Vandaag schijnt hier de zon en is de hemel blauw, en de vogeltjes beginnen ook al langzaam van die voorjaarsliedjes te twieteren Tis dat de tuinstoelen zeiknat en vies zijn, anders was ik in de zon neergeploft Nu ga ik maar binnen op de bank van de zon genieten
ben helemaal klaar met de kou! heb sosieso schurft aan de winter en kou maar deze winter lijkt het erger dan voorgaande jaren! kan niet wachten tot ik s'ochtends mn kopje koffie mee naar buiten kan nemen, op een stoeltje neerploffen en genieten van de zon... ben er aan toe!
Ik!!!! Ik heb het ook!!! Ik ben die donkere sagerijnige dagen ook helemaal zat, heb ook zin om de vogeltjes weer te horen zingen en dat we niet meer trillend als een rietje en als een eskimo over straat moeten met al die lagen kleren!!! Dat er weer blaadjes aan de bomen komen en het er buiten weer een stuk vrolijker uit gaat zien!!! Lekker buiten zitten en van het zonnetje genieten of lekker op het strand liggen bakken!!! Zo, dat lucht op!! Laat die lente maar komen, ik ben er klaar voor!!
Jazeker dat ik al lentekriebels heb! Kan niet wachten om de vogels te horen fluiten en zonder jas naar buiten te kunnen. Slippers aan, in het weekend ontbijten/lunchen in de tuin, bruine benen en een lekker kleurtje op mn wangen
Ik sta mezelf nog niet toe om lentekriebels te hebben... het duurt nog zoooo lang Ben de winter wel echt weer helemaal beu!!
heerlijk ja, ik heb ook zin in de lente ik ben ook 20 maart uitgerekent dus een mooi begin van de lente ben van plan in de lente/zomer heel veel te wandelen met de kinderwagen. dus laat de lente maar komen
Had er net een FB-post over geplaatst, dat ik lekker buiten de ramen kon zemen zonder dikke jas. Zo mag het van mij echt blijven, heerlijk!
Jaaaa heerlijk!! Hier fluiten de vogels ook al aardig en alleen dat geeft al een lentegevoel. Nu het zonnetje er ook nog bij schijnt is het helemaal fijn. Weg met de winter
Jaaahaha ik ook hoor! Maar bij mij beginnen die kriebels altijd al op 1 januari Dan ben ik wel klaar met de kou, bij de kerst hoort sneeuw en dan moet het maar gewoon weer lente worden.
Ja...en het weer werkt daar ook wel aan mee Twee dagen geleden -5 achter huis...nu +15 graden Net de kachel uitgezet want het is nu binnen 20,5 ( kachel is altijd maar tot 19 graden) Hyacinten bloeien en de blauwe druifjes komen op. Morgen even naar een tuincentrum voor verse bloemen