Morgen avond om 21 uur hebben wij met bijna 16 weken de geslachtsbepaling, ben een beetje bang dat het nog niet duidelijk genoeg te zien is, al zegt die aardige mevrouw dat die paar dagen geen verschil maken, op een na zei iedereen hier dat het een jongen word, aan de hand van de nub en de echoscopiste zei dat ze een meid zag, dus ben nu wel heel nieuwschierig ik zal morgen avond laten weten, of jullie het goed hadden
Ik ben benieuwd hoe goed het te zien is! we zijn precies even ver! en twijfel ook een beetje of ik nu al een pretecho wil, ipv wachten tot de 20 weken... In ieder geval:Heel veel plezier straks bij de echo!
Ik had met 16weken een geslachtsbepaling en toen konden ze het ook zien ondsnks dat de kleine in het begin niet mee wou werken. Met de 20weken echo werd het nog een keer bevestigd. Dus denk dst ze het bij jou ookwel kunnen zien hoor
bedankt meiden.... bij onze vorige kindje was ik verder dat voelde voor mij prettiger, maar ik kan gewoon niet meer wachten, ik mag gelukkig wel terug komen als kleine uk lekker dwars is wel prettig te weten dat het bij jullie ook al goed te zien was... ben benieuwd
Succes!! Ze zien het vast wel, vaak beter dan de 20 weken echo omdat het kindje dan weer groter is. Zie dat je al mama bent van 2 meiden en 2 jongens wat een geluk! Een vijfde kindje!! Geniet er nog van
tnx.... de dag duurt zo ontzettend lang als je aan het wachten bent ..... gelukkig nog 4 (B)engeltjes die me bezig houden haha