Brrr.... Vanavond om 18 uur eerste echo en ik vind het spannend !! Komt denk ik door mijn allereerste zwangerschap wat uit liep op een ma. Dat viel zo rouw op mijn dak. Daarna weer miskraam gehad. Toen mijn zoon en na mijn zoontje ook een miskraam gehad en nu dus zwanger weer. Ik was er erg nuchter over , het voelt deze keer gewoon goed. Maar begin het nu wel erg spannend te vinden wordt echt zenuwachtig wat ook niet erg lekker is voor de misselijkheid... Haha. Moest het gewoon even kwijt
Ik kan me je gevoel goed voorstellen. ik hoop dat je een mooie echo gaat krijgen vanavond. Veel succes en sterkte!!!!!!
Eigenlijk heb ik het alle keren goed gehad (oke de eerste ma niet) maar daarna heb ik het altijd wel gezegd van dit gaat niet goed en had altijd gelijk. Nu heb ik echt een goed gevoel , zou mij echt heel erg tegen vallen als het nu fout zou zijn. Tik tak tik tak is het al 18 uur haha
Wat ontzettend spannend, ik weet precies hoe je je voelt. Ik mag morgen voor de eerste echo na een MA en een MK. Rustig blijven is een enorme opgave. Ik gavoor je duimen!
Spannend meid! Ik ken het gevoel maar al te goed helaas! Maar je gevoel heeft het meestal bij het juiste eind! Het is nu bijna zo ver laat je het nog weten straks?
Alles was goed het was nog te klein om echt te meten maar tussen de 7 en 7,5 week kwamen we uit. Hartje klopten zo goed ze zei ; pittig ding die wilt er graag zijn hihi zo blij
Fijn voor je! Ik begrijp dat gevoel heel goed. Ik moest vaak huilen in de wachtkamer. Gelukkig is alles in orde, geniet er van!