pcO . wie gebruikt clomid en provera?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door , 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoelang duurde het voordat jij zwanger werd met pco en clomid ?

1. ronde 1 t/m 4

2. ronde 4 t/m 10

3. helemaal niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Niet meer actief

hallo.

ik ben december begonnen met 1 e rond clomid en provera.

ik was eens benieuwd naar hoe lang het duurde voordat mensen zwanger werden met clomid en pco .

mensen zonder pco mogen natuurlijk ook reageren ,

ik hoef nu volgens mijn gyn geen provera meer te slikken ik zou vanzelf ongestelt worden wie heeft dat ook?

groetjes toetiiee

2. ik heb je topic verplaatst naar het goede forumonderdeel.

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    in de eerste ronde van clomid 150 (3e ronde clomid) ben ik zwanger geraakt werd met 13 weken een mk.Ben nu weer met de 1e ronde gestart na een jaar.

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    bij mijn 1e zwangerschap eerst 3 keer 50 mg gehad, en bij 1e ronde 100 mg zwanger.
    heb een zoontje van 3 jaar, en zit nu in mijn 3e ronde 100 mg. mag over 4 dagen testen....

5. Niet meer actief

hallo allemaal .
    leuk dat jullie reageren .

@ luukske : dat is best snel he , ik hoop voor jou dat je snel zwanger mag zijn ,

@ rach84 : bedankt nog :)

@mercedes : ik wens je veel geluk toe..

laten jullie nog wat weten? ik ben nu bij ronde 1 mijn nod is over 9 dagen en die van jullie?
    groetjes x toetiiee

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @toetieee, ja en dan te bedenken dat ik van mijzelf geen eisprong heb, heb 10 de pil geslikt, vanaf mijn 15e, daarvoor eigenlijk regelmatig....vanaf 2003 gestopt, en nooit ongi geworden uit mezelf, steeds met Provera of Clomid, als die aansloeg....

7. Niet meer actief

@ luukske : ja dat is verschrikkelijk eigenlijk vind ik die pil ook weer rotzooi , ik heb hem gelukkig maar 2 jaar geslik ., heb nu ook geen eisprong dus met behulp van clomid krijg ik er een , nu hoef ik gelukkig geen provera meer , zou nu vanzelf ongestelt worden,
    spannend nog 4 dagen laat je me wel wat weten ik duim voor je meid..

xx toetiiee :rolleyes:

8. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Hier 3e ronde begonnen met Clomid, eerste keer met 50 mg geen ei, 2e keer wel een ei en spontaan ongi geworden. Nu vandaag 3e ronde Clomid weer 100 mg. Bij mijn dochter ben ik door de pil heen zwanger geraakt, je weet dus niet hoe t loopt.

9. Niet meer actief

hallo.
    hoe gaat het met iedereen?
    vandaag heb ik eens lang uitgeslapen heerlijk met zon koud weer.!
    , zometeen lekker opruimen en koken , heb niet zo'n zin :confused:

@weetjewel , ja dat is ook weer zo maar dat is wel zelde dat dat voorkomt ik geloof nog geen 1 % , is eigenlijk geluk hebben ,
    ik ben jan ook 12 weken zwanger geweest helaas mk en toen slikte ik ook de pil dus had puur geluk gehad helaas weer opnieuw proberen ,ik hoop dat iedereen snel zwanger mag worden ,

wanneer is jullie nod ?

groetjes toetiie

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Goedenmorgen,

Ik ben met ronde 3 zwanger geworden met clomid 150 mg. IK heb een zoontje van 2 jr. We willen graag een tweede en omdat ik PCOS heb slik ik provera en clomid(150 mg).

Ik zit nu ook op ronde 3 en mag morgen(het beste is na het weekend) testten. Mijn progestron was erg hoog dus het zou kunnen zijn dat het deze maand raak is. Ik was gisteren zo ongeduldig en heb getest(niet met ochtend urine). De test was negatief :cry: . Stiekem heb ik nog hoop omdat mijn NOD pas morgen is. Ik hoop echt dat het deze rond raak is!

Deel Deze Pagina