Vanavond is het zover, mijn eerste en wrs ook wel enigste tattoo. De eerste letter van de kids in sierletters aan elkaar, en dat op mijn zij in de lengte. Dus vanuit mijn buik richting bh bandje Hoor van meerdere dat deze plek best gevoelig/pijnlijk is. Wat is jullie ervaring hierin?
Ik vond het wel meevallen, maar pijn verschilt per persoon natuurlijk. Dat weet je pas als je zelf onder de naald ligt. Ik denk eerlijk gezegd dat je jezelf alleen maar heel zenuwachtig maakt met deze vraag en de antwoorden die je daarop krijgt. Wat nu als veel mensen het ontzettend pijnlijk vonden? Dan word je alleen maar nerveuzer..
Bij mij deed sommige stukjes wel zeer maar t viel echt wel mee zou er zo nog een paar nemen. Binnenkort weer! succes vanavond
Tja, dat ligt aan jezelf. Hoe rustig blijf je? Hoe voel je je in het algemeen? Ben je ongi of niet? (ja ook dat heeft invloed op de pijn) Hoe dik is je bloed? Hoe hoog is je pijngrens? Allemaal dingen die een rol kunnen spelen, en dus ook je ervaring beïnvloeden hierin. Voor mij waren de tattoo's niet echt pijnlijk, het was allemaal te doen, maar zonder pijn is het natuurlijk nooit.
Pijnloos tattoos zetten is helaas onmogelijk Ik heb er 6 en vond die op mijn ruggegraad het meest pijn doen, terwijl op mijn schouderblad gewoon lekker was
Bij mij begon het ook met 1, heb er al 5 en daar het zal niet bij blijven tattoo's zijn verslavend, let op mijn woorden
Niet echt pijnlijk, ook niet pijnloos. Stukje ruggegraat was het ergst. Vergeleken met een bevallling met rugweeen stelt het allemaal niks voor.
Het is gevoelig, maar als je er open voor staat en het over je heen laat komen valt het wel mee. Vond het eerlijk gezegd wel lekker aanvoelen
Pijn is een verkeerd woord maar echt fijn vond ik het ook weer niet. Denk maar zo: Als het echt echt echt pijn deed nam niemand een 2e/3e/4e/5e etc. tattoo.
ik vond de tattoo op mn ribben we echt het pijnlijkst van allemaal! op mn ruggegraat vond ik het heel erg meevallen.
Op de plek die jij beschrijft heb ik een koi karper staan en vond het eerder kriebelen dan pijn doen. Verder heb ik nog een stuk of 10 tattoos verspreid over mijn lijf en moet zeggen dat die aan de zijkant van mijn lijf onder de categorie minst pijnlijke tot geen pijn valt. De tattoo waar ik het meeste van gevoeld heb, maar niet eens echt pijn deed was 1 op de buitenkant van mijn arm en dan ook echt maar 1 stukje huid... Ff doorbijten, komt goed! uiteindelijk is toch van iedereen de pijngrens weer anders
En iedereen ervaart het anders. Mijn man heeft zijn armen en een stuk rug vol, en hij vond het op de binnenkant van zijn armen het naarst. Terwijl ik op de binnenkant van mijn arm bijna niet voelde, maar op mijn ruggengraat vond ik het heel vervelend. En op mijn voet vond ik het erg meevallen terwijl het 2,5 uur duurde, en mijn vriendin heeft een klein bloemetje en die zat met tranen in haar ogen.
Ik heb er 5. En eerlijk ik ben nog niet genezen, pijn wil het absoluut niet noemen, fijn daar in tegen is anders
Ligt idd erg aan je pijngrens. Ik heb er 3 tattoos. Op beide voeten 1 en 1 in mijn zij vanuit mijn heup naar bh bandje. Ik ben echt een mietje dus vond het ook best pijn doen. Maar het is wele cht verslavend dus de volgende zit alweer in mijn gedachte. Eerst even bevallen en dan de naam en een voetje (denk ik) van mijn wondertje.