Gekke blauwe bult onder teen

Discussie in 'De lounge' gestart door engeltje23, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Natuurlijk moet ik weer eens iets raars hebben! Had net ff flink gestofzuigd en ging even lekker op de bank zitten, begon mijn (ring)teen ineens heel erg te jeuken. Werd er echt gek van!
    Trek ik m'n sok uit om te kijken of ik iets geks zag, begint m'n teen echt in een razend tempo op te zwellen aan de onderkant en flink blauw te kleuren.... Erg raar dus! Kan nu ook nog maar amper op m'n voet staan van de pijn, dus heb de ha maar eventjes gebeld. Volgens haar is er door t krabben een ader gesprongen en is daardoor die bult zo ontstaan. Moet nu veel met m'n voet omhoog en flink koelen met ijs. Als het over 2 dagen niet minder wordt moet ik langs komen...
    Blijf t zelf maar gek vinden, heb namelijk echt niet zo hard gekrabt!

Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Nee eigenlijk nog nooit... Ben je niet ergens in gestapt? Of heb je een allergische reactie of iets?

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nee niet dat ik weet, het enige wat ik me kan bedenken is dat ik ze misschien overstrekt heb ofzo terwijl ik de trap aan het stofzuigen was...

Heb er een foto van gemaakt maar weet niet of je het duidelijk kan zien... Het is nu wel al paars ipv blauw

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Was trouwens m'n middelste teen niet m'n ring teen ;)

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Misschien een heel diep liggende bloedblaar?
    Apart joh!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Maar is toch gek dat t dan van het een op andere moment op komt zetten? Was echt een flinke bult! Gelukkig is hij ook alweer iets aan t slinken, misschien toch echt een adertje geknapt dan op de 1 of andere manier....
    Pijn trekt ook al wel weg gelukkig! Hihi moet ook altijd iets geks hebben...

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Zoals mijn moeder altijd zegt: "Als het vanzelf komt, gaat het ook vanzelf weer weg". :cool:

8. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ziet er uit als een bloedblaar, gelukkig trekt ie weer weg!

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    T voelt meer als een soort van kneuzing, niet als een bloedblaar... Jammer dat ik vanmiddag niet gelijk een foto heb gemaakt, toen was het namelijk echt een groot blauw ei..

10. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Een collega van mij had dit ook, bij haar was het een hemangioom. Dat is een soort van bloedkluwe

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik onderschrijf dat :D ! Ik heb ook altijd wat :)

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Denk toch dat de ha gelijk heeft over de geknapte ader, de plek is zich nu aan t verplaatsen en wordt steeds donkerder.

13. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Heb dat ook een keer gehad op mn pols; ontzettende jeuk, direct gevolgd door zwelling en vervolgens pijn (waarmee de jeuk weer weg was). En daarna een flinke blauwe plek.
    inderdaad een gesprongen ader!

Deel Deze Pagina