Ik heb er twee Een kleine op de zijkant van mijn pols die voelde ik amper en eentje vanaf mijn borst tot de bovenkant van mijn schouder en het deel bij mijn oksel was HEL en sommige stukjes bij mijn borst ook dus verschilt heel erg.
Ik vond het begin voelen als een scherp mesje dat in je huid snijdt. Pijnlijk maar niet heel erg ofzo. Je went er heel snel aan en op een gegeven moment voelde ik niks meer. Ik heb er 10 jaar over gedaan voor ik durfde, maar het was echt appeltje eitje!
Ik heb er 3. Een op mijn voet , op mijn rug en op mijn pols. En ik wilde er ook echt maar 1 haha. De pijn/ gevoeligheid verschilt zo erg per persoon. Op mijn rug hebben ze er 3 uur over gedaan. Vond het niet pijnlijk, maar omdat het zo lang duurde werd mijn hele rug gewoon gevoelig. Die op mijn voet vond ik verschrikkelijk. En die op mijn pols heb ik bijna niet gevoeld. Je moet de eerste minuut even wennen aan het gevoel en dan gaat het vaak wel.
Ik heb er een op mn rib, vond m wel gevoelig, maar de napijn vond k irritanter nek schouderblad en sleutelbeen vielen me reuze mee
Zoooo!!! Deed toch echt wel ff zeer haha Maar gelukig met 15 min klaar Het zijn de eerste letters vd kids B S I het sterretje is voor onze miskraam Ben er wel super blij mee
Ik vond het meevallen heb m ook op die plaats. ..sommige stukjes waren wel pijnlijk. Heeft een uur geduurd en op t laatst kon ik haar wel slaan hihi
Nee, bij mij niet. Mijn tatoeage voelde een beetje alsof ik met mijn knie per ongeluk over een grindpad viel. Of nou ja, met mijn bovenarm dan. Gewoon dat geprikkel Ik voelde het wel, maar het deed geen pijn. Zoiets. Maar goed, piercen deed ook geen pijn en bevallen deed ook maar een kwartiertje/half uurtje pijn, dus men zegt dat ik een hoge pijngrens heb. Klopt ook wel, denk ik.
Hier ook op mijn buik en ik vond het verschrikkelijk. Eerst 2 sterren : ergste klant ooit Dan eens laten bijwerken : ergste klant ooit En dit jaar op de verjaardag van ons zoontje een mini sterretje laten bijzetten en ik was weer heel erg terwijl het in 5 minuten klaar was dit keer. Het leek wel alsof ons zoontje mij uitlachtte
Hahaha Sydneys, ik moest toch wel even lachen om je berichtje! Ergste klant ooit, kan me daar wel iets bij voorstellen, ik heb enorm drama gemaakt toen ik voor de 1e keer ging bloedprikken hahaha. Ik zie je al zitten in die stoel! Ik wil ook ontzettend graag een tattoo, je zou toch zeggen na een helse bevalling en enorm veel hechtingen die ik ALLEMAAL gevoeld heb ik toch wel een tattoo durf te zetten, maarjaa....
Niet helemaal mee eens. Mensen krijgen ook 2e/3e kinderen en de meeste bevallingen doen toch echt wel pijn.