Vorige week woensdag ben ik met mijn zoon naar de huisarts geweest omdat hij bijna niet at. Heel bleek zag en heel erg moe was. Verder was hij niet te genieten en hij viel hij af. Hij was niet ziek maar ook niet fit. Ik kon er mijn vinger niet op leggen....en dit duurde inmiddels al 3 maanden! vorige week was ik er dus klaar mee en heb de huisarts gebeld en gelukkig nam hij mijn verhaal serieus en moest mijn zoon bloedprikken.hij heeft op van alles geprikt om een goed beeld te krijgen, vrijdag kreeg ik de uitslag....zijn ijzer zat aan de ondergrens! Niks schokkends maar wel vervelend. Advies van de huisarts.... koop roosvicee ferroen geef hem dat 3x daags.....nu een week later hebben we weer onze oude koen weer terug! wat een verschil. Hij vraagt weer om eten, heeft weer een blos en zit weer vol energie en kattekwaad. ?..heerlijk! Ik ben er zo blij mee dat ik eigenlijk de huisarts of assistent morgen wil bellen dat het een totaal ander kind is vergeleken met vorige week ....maar is dat raar ... hahaha
Nee hoor, dat zou ik zeker doen, vinden ze vast leuk om te horen! Fijn dat het weer zoveel beter gaat met hem!
zou ik ook doen. ik heb toen wij gingen verhuizen onze huisarts ook ff persoonlijk bedankt. Is zo'n fijne, begripvolle man. Vond ie erg leuk om te horen
Moet je juist doen. Ben zelf dokters-ass en we vinden het altijd heel leuk om terug te horen dat het ineens zo goed gaat. Super!!
Nee hoor niet raar Als dat voor jou goed voelt gewoon doen Ze kunnen er misschien niet veel mee behalve dan tegen jou zeggen dat het zo prettig is voor jullie dus waarom niet
Dank jullie wel! Dan bel ik ze morgen op @eylem....ik zag je onderschrift en ik weet nu wat ik morgen ga eten! Dank
Dat is voor je huisarts alleen maar positieve feedback en wie weet kan hij meer kindjes met dit advies beter maken!