wanneer klopt het hartje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door pucci, 14 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    Hallo iedereen,

wanneer klopte het hartje bij jullie?

xxx

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Geen idee, volgens mij gebeurt dit rond de 6 weken.

3. westlander84

westlander84 Actief lid

13 feb 2008
    152
    0
    16
    westland
    bij mij bij de echo van 6 weken en 4 dagen hier op was een beginnende hartactie te zien, en van de echo 9 weken 3 dagen was een zeer duidelijke hartslag en bewegend beebje te zien!1

spannend he dat wachten...

suc6

4. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    Inderdaad, allemaal erg spannend!
    Zondag ben 5weken, dat gaat zo traag, zeker omdat ik 2weken geleden al een positieve test gehad heb.
    Mijn hcg was woensdag 750, goed dus denk ik, niet?

Mijn eerste zwangerschap werd een missed abortion, 3maanden geleden. Toen was mijn hcg maar 49 op hetzelfde moment.

Bij jullie?

5. westlander84

westlander84 Actief lid

13 feb 2008
    152
    0
    16
    westland
    ik moet eerlijk gezegt nog bloed laten prikken ga ik toevallig vanmiddag doen!

ik vond het wachten ook lang duren maar door de tijd heen ben ik erg misselijk geworden en aan het braken geslagen dus was wat minder bezig met het idee van een echo en zo en toen was het van de week ineens zo ver:D

dus gewoon rustig afwachten hahah zeg ik nu :D

6. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha eerst gefeliciteerd

maar ivm miskraam mocht ik eerder een echo en ze zei je kan het beste doen vanaf 7 weken want dan klopt het eigenlijk altijd als je cyclus gewoon is.
    ben je eerder kan zijn dat het nog niet klopt en ben je onzeker en ik ben daarom met 7 wken en 3 dagen geweest en je zag de dooier en klompje weefsel met goed kloppend hartje.

kei leuk man en krijg 31 maart weeer echo

succes

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    met 5wk en 6 dg gaat hij klopen zij mijn verloskundige :) maar nog niet te horen dan maar wel te zien. het kan ook iets verschillen zij ze maar dat ligt meestal aan de cycles van de vrouw

8. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Ik had een echo met 6 weken en 6 dagen en het hartje klopte goed hoor.. Verder zie je wel een heel klein mensje zitten, maar het hartje steekt er echt uit hoor.. succes met je zwangerschap en geniet ervan.

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Gisteren een echo gehad met alleen nog maar een vruchtblaas. Ik ben zelf 5wkn en 4dgn en volgens de gyn 5 wkn en 6 dgn. Maar je kan het alleen zien met echt goed materiaal geloof ik.
    Maar zit me wel op te vreten van spanning. En ik mag pas op 8 april langs voor een nieuwe echo!

10. vogue

vogue Lid

21 sep 2007
    93
    0
    0
    Belgiƫ
    echo gehad bij 5 weken 6 dagen en we zagen het hartje kloppen, niet horen. Dit is volgens mij echt wel het vroegste.

11. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    bij ons zagen we het heel goed ik heb een echo met 8wk en 2 dagen gehad

12. Niet meer actief

Ik ben vandaag geweest, ben 6 weken en 3 dagen en op een uitwendige echo was er nog geen hartactiviteit..

dit was echter niet raar volgens de verloskundige.. mag nu voor mijn eigen geruststelling een afspraak maken in het ziekenhuis voor een inwendige echo..

Deel Deze Pagina