Haai vandaag is mijn dochter jarig ...12 jaar is ze geworden ...een echt dametje al ... erg grappig is dat deze zwangerschap op 5 dagen na precies is net als dat ik mijn oudste dochter droeg .. toeval ? vanmorgen al om 7 uur gezongen ..slingers gehangen balonnen geblazen en ze heeft een mobiel gehad van ons .. greetz asjuh
thx suusje ...en nou mag ik de storm trotseren om boodschappen te gaan doen ...ze wilde als verjaardagsmaaltijd boerenkoolstamp eten met worst hahahah ( nee geen friet geen pannekoeken geen pizza zoals ieder kind zou kiezen)..dus dat gaan we maken voor haar
Dat wilde ik ook altijd, boerenkool met mijn verjaardag( augustus), mijn favoriete eten, wat leuk dat ze dat ook heeft, Gefeliciteerd!
WAUW.. 12 jaar... GEFELICITEERD. Enne, gaat dat nou echt zo snel als dat ze zeggen. Die van mij wordt in mei 2.. en dat is toch ook al rap. Blijft dat altijd zo snel gaan?
ja als ik zo terug kijk dan is de tijd gevlogen ... ..en dat is dan mijn jongste ..oudste wordt in april 14 ..2 lekkere pubers die vol verwachting uitkijken naar hun babyzusje