Dewi is nu 5 maanden geweest en drinkt nog steeds met een speen maatje S (difrax). De M speen is voor de papfles savonds. Als ik voor de melk een M gebruik dan loopt t alle kanten uit haar mond en verslikt ze zich steeds en ik hoor t enorm haar buikje in 'klokken!' Hebben jullie kindjes dit ook? Owja en hoelang doen jullie kindjes over de fles? Dewi nog steeds wel 15/20 min...En de papfles ongeveer 5-8 min (dankzij grotere speen dus ook)
Ja hoor Marit hefet ook nog steeds de S speen. Ze krijgt alleen nog een fles savonds voro het slapen gaan, maar als we de M erop zetten dan loopt alles er langs en verslikt ze zich...heb het al niet eens meer geprobeerd het gaat prima zo met deze fles..
Jee dus zelfs met 10 maanden nog wel? oooo dan maakt t dus niks uit! dacht dat t misschien 'slecht' voor hun mondjes ofzo kon zijn..
nee hoor Ze krijgt nog maar 2x opvolgmelk, sochtends in de vorm van pap en da savonds een avondfles.... Het is dus echt geen ramp
hier ook hoor mirwar. Demi redt het ook niet om uit de M-speen gewone melk ed te drinken. Alleen bij de papfles lukt het wel
Wij gebruiken ook nog steeds de S-speen. Laatst eens de M geprobeerd, maar dan schiet het zo de oren in, loopt het overal bij langs en stikt ze er bijna in... Dus meteen de S er weer opgezet. Lianne doet over een voeding ongeveer 15 minuten. Tien tot 20 minuten over een fles doen is prima, hoor!
Sofie heeft tot de laatste fles maatje S gebruikt, dronk anders veel te snel (met maat S ook maar 5 minuutjes).
de maatjes van spenen werken anders dan kleertjes gelukkig, daar groeien ze steeds weer uit. S betekent gewoon dat er een kleiner gat in zit, dus met dunne voeding moet je een kleintje gebruiken en met dikkere voeding een groter gat. Jesse doet 6 minuten over z'n fles.
nou ze kunnen wel uit de spenen groeien hoor, dat ze op een gegeven moment luier worden in zuigen en dus makkelijker drinken uit grotere spenen.
hier ook als hij de fles nog eens krijgt een maatje S Pap krijgt ie met een lepel. Ik heb eigenlijk M nooit gebruikt.
Hoi, Hier ook nog de S speen en voor de pap de M. Heb van de week de M alleen geprobeerd, nou ze stak zowat de dievemoord pfff Ik blijf voorlopig op de S speen gr veer
Hier ook nog steeds maatje S. Ik heb weleens de M geprobeerd, maar dan is die fles binnen no time leeg en gaat ze huilen, heeft dan w.s. voor haar idee nog niet genoeg gehad.
hier ook nog de s hoor, bij een m is de fles te snel leeg en dat resulteert in een hoop gekrijs.. voor de pap de papspeen van de etos.