Dat kan natuurlijk! Wij vinden het erg gezellig met vrienden en familie noem het trouwens ook niet echt een genderparty hoor, stom woord eigenlijk Gewoon leuk taart aansnijden haha
Wow pinda wat een bijzonder mooie taart!! Ik ben met je mee aan het aftellen. Hier word je toch gruwelijk zenuwachtig van? Is die stress niet slecht? Zou ff spieken als ik jou was hahahaha
Oh Pindaatje wat leuk!!! Wat een mooie taart. Je moet het moment dat je de taart aansnijdt laten filmen door iemand. Dat is zo mooi. Ik ben benieuwd, roze of blauw Wij hebben het ook gedaan. Hier heeft een kennis de taart gemaakt (staat in mijn fotoalbum). We hebben er ook een filmpje van gemaakt Manlief heeft zelfs nog een boete gehad voor 5km te hard rijden met de taart, omdat 'ie zo graag naar huis wilde hihi. Veel plezier vanavond!
Wat superleuk zeg! En een hele mooie taart! Ik ga het even in de gaten houden hier, ben benieuwd naar de binnenkant!!
Wat een super leuk idee en een geweldige taart!! Heb nu al zin om dat ook te gaan doen (en ben nog niet eens zwanger ) En als mama van een zoontje kan ik je zeggen: dat is nog veeeeeel leuker dan die taart Gefeliciteerd en een hele fijne avond