hihi nou de titel zegt t al vanavod hebben we een pret echo bij 3D4U in zwaag. Hopelijk is er goed te zienn wat t wordt en buiten dat is het natuurlijk fijn om de kleine weer te zien !!! ben super benieuwd!
Oeeeeh, ik ben een beetje jarloers hoor hihihi . Het is vast goed te zien, mijn dochter (16w ook) lag er helemaal niet goed voor verder maar haar geslacht was toch duidelijk in beeld hoor. Spannend, veel plezier vanavond.
Oh spannend!! Laat je weten hoe het was?? Ik heb daar zaterdag een afspraak voor een 3d echo! veel plezier!!!
Wat leuk, wij zijn daar 2 weken terug geweest en we hebben het in 2D en in 3D gezien dat we een dochter verwachten
Veel plezier met je echo.. Ze zijn geweldig daar.. heb hele goede ervaringen met 3d4u en heb er bij 3 kids echo's laten maken en vond het een hele prettige sfeer.
eerst lag de kleine in de kreukels .. dus half uur gewacht en toen kon ze t zien!! eeen Meisjeeee !!! en ze was al 20 cm in totaal ! ze had langere benen dan gemiddelt zei ze
Wat leuk, gefeliciteerd met je meisje! Onze dochter had/heeft ook langere benen dan gemiddelt, het staat echt schattig bij zoeen kleintje. Genietse!
gefeliciteerd! heb je ook een foto ervan? Ben nieuwsgierig hoe een meisje eruit ziet! (ter vergelijking van mijn foto, staat ook in m'n topic)