ik vind het echt heel dapper dat je het gesprek aangaat!!! Hoeveel mensen hebben dit lef niet en laten idd een vriendschap "doodbloeden" Mag ik je als tip meegeven om vooral dicht bij je zelf te blijven staan. Dus de zin beginnen met : Ik heb het gevoel dat....of ik vind het vervelend dat........Als je begint met ...Jij doet dit met me....of Jij geeft me een vervelend gevoel, klinkt dat heel aanvallend. Meid ik vind het super en er zijn veel mensen die hier een voorbeeld aan kunnen nemen! Heel veel suc6
Ik moest eerst even opzoeken wat ERS is. Ik wil je heel veel succes wensen voor straks. Hopelijk komen jullie er samen toch uit.
Aha zo Hehehe ik dacht de s heeft ze er perongelijk bij getikt.. Vaak heb je bij "aandoeningen" dat het idd in Hooftletters is
Succes. Ik ben zo'n iemand die het dood laat bloeden inderdaad.. Waarom tijd investeren in iemand die alles op mijn zogenoemde 'handicap' gooit. Maar iedereen is anders en dit is jouw keuze. En als ze kwaad wordt heb jij het volwassen geprobeerd.. Daarna ligt de bal bij haar! Nogmaals succes!
ik heb gegoogeld... een emotie regulatie stoornis wist het dus ook niet Voor Doula, heel veel succes!!
wist het ook niet wat het was ERS. Heb ff gegoogled en kreeg er uiteindelijk uit dat het Borderline is ts : vind het knap dat je het gesprek aangaat! Succes! En slim van je dat je de mannen erbij laat zitten. Mijn beste vriendin heeft borderline. En ze is echt een tof mens! We zijn al 15 jaar bevriend. Dus dat zegt wel wat hihihi Je moet alleen verder kunnen kijken dan de diagnose. Daarbij is de ene borderliner de andere niet. Zit zoveel verschil in!!
Hier sluit ik me bij aan. Zulke gesprekken leiden over het algemeen alleen maar te nare situaties en veranderen niks aan hoe zij is.
Eerst verder lezen Bloem en ik de eerste tekst weer een paar keer lezen omdat ik het niet kon vinden. Ja ik bedoelde inderdaad ERS. Sorry dat ik geen hoofdletters heb gebruikt. Ik ga ook wel even googlen voor verdere uitleg.
Het klinkt trouwens alsof ze niet zo'n hoge dunk van zichzelf heeft en haar ego omhoog krikt door jou steeds naar beneden te halen.
ERS is inderdaad emotie stoornis en valt onder borderline. Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties!!! Rond half 9 gaan we er heen. Ben best zenuwachtig. Ik laat jullie weten hoe het gegaan is!!!
Weet je vriendin wel duidelijk wat ERS inhoud? Misschien snapt ze het beter als ze meer en duidelijkere info heeft. Wat ik me afvraag is of als ze zelf wat heeft dat ook aan de grote klok hangt en of ze aandacht vraagt met ziek zijn of klachten? Omdat je praat over van haar is het altijd erger en slachtofferol, vraag ik me af of er bij haar niet iets mis is zoals een soort van hypochondrie.