Vanavond gesprek met vriendin...

Discussie in 'De lounge' gestart door Doula, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Wat fijn dat het een goed gesprek is geweest. Ik wens jullie nog vele mooie vriendschapsjaren toe.

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik vind het onzin dat bij JOUW vriendin je partner mee moet (en haar partner) jullie zijn toch geen kinderen die supervisie nodig hebben en zowel dan is het zoiezo al geen vriendschap vind het zo kinderachtig overkomen allemaal..

Maar goed ik lees inmiddels dat het gesprek is geweest en goed is gegaan ik hoop voor jullie dat dat blijft maar verwacht anders eerlijk gezegd..

3. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Tja...;) Ik vind dit nergens op slaan. Jij kent mij niet en haar niet. En soms is het gewoon beter dat je praat met meerdere personen erbij. Jij hebt dit blijkbaar (gelukkig) niet meegemaakt. Maar wat er nou kinderachtig aan is???? :( Nogal grote uitspraak.. Als je het mij vraagt...

4. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben zeker opgelucht en had dit absoluut niet verwacht. Heb ik ook tegen haar gezegd. Zij heeft dingen gezegd met een andere betekenis dan dat het overkomt.

Ben blij dat dit allemaal uitgesproken is en als er weer wat gebeurd kan ik er gelijk over beginnen.

Nogmaals.. er zijn ook leuke momenten en daarom vond IK het de moeite waard om er over te praten... Zij vond het ook fijn dat ik het ter sprake bracht. Ik geef niet zo snel op, en weet van mezelf dat ik dingen anders kan interpreteren dan dan dat ze overkomen.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

zo dat bedoel ik maar! Stel je voor dat je (zoals zovelen) niet zoveel moeite deed en geen gesprek met haar bent aangegaan.

Nu ben jij opgelucht en zijn jullie nog vrienden!

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik vind het juist wel goed dat partner erbij was en wel zo eerlijk dan de andere partner ook.... nee ze zijn geen kinderen, maar ts heeft wel bordeline.... en het gevaar dan in je gevoel te zakken is heel reeeel waardoor het geprek kan ontsporen..... bovendien hadden partners het kunnen wijzigen... is iets tussen hun zelf toch?

7. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Ik snap niet waarom partners erbij kinder8tig is? Vindt het maar disrespectfull om zoiets te zeggen!

Ts ben blij voor je dat je gedaan hebt ... altijd voor jezelf opkomen als er iets jou dwars zit

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik vind het knap van je dat je eerst een gesprek aangaat in plaats van de relatie dood laten bloeden of achter iemand haar rug om te praten. Volgens mij maakt dat je een oprecht mens. Je geeft eerst heel duidelijk bij de ander aan waar je moeite mee hebt. Zo krijgt iemand een eerlijke kans om er iets aan te doen. Want tja als iemand het niet weet....

Nu kan je verder en als alsnog blijkt dat er niets veranderd dan denk ik dat jullie niet goed bijelkaar passen wat vriendschap betreft.

Ohw en dat jullie partners erbij zaten vind ik niet zo raar hoor.
    Een keuze die je hebt gemaakt die jou heeft geholpen. Daar gaat het om.

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Sluit ik me helemaal bij aan!

Super dat je zo eerlijk geweest bent. En je ziet het, daar pluk je nu de vruchten van :)

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woow TS, petje af, dit doen weinig mensen je na (zoals ik).
    Ik zou het ook laten doorbloeden..

Maar super! Hopelijk nog vele jaren een fijne vriendschap!

11. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    hier sluit ik me volledig bij aan...
    ;)

12. marilouise

marilouise Niet meer actief

goed hoor hopelijk houdt ze nu ook rekening met jouw gevoelens.

Ik als in het begin dat jullie partners elkaars beste vrienden zijn? goed dat je hen erbij betrokken hebt.

Deel Deze Pagina